Розробка рекламної кампанії в мережі Інтернет
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти організації
рекламної кампанії в Інтернеті, враховуючи маркетингове середовище та конкурентні
умови. Дослідник проводить аналіз кампанії "Будгарант Плюс Україна" та її
особливості, а також вивчає специфіку Інтернет-маркетингу. На основі отриманих
даних розробляється рекламна кампанія в мережі Інтернет, спрямована на просування
продукції компанії.
Опис
Ключові слова
рекламна кампанія, Інтернет-маркетинг, маркетингове середовище, конкурентні умови, БУДГАРАНТ ПЛЮС Україна