Формування конкурентних переваг на основі забезпечення управління маркетингом взаємовідносин і маркетингом взаємодій
Вантажиться...
Дата
2021
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Дубницький В.І. М’ячин В.Г., Колодинський С.Б., Науменко Н.Ю., Писарькова В.Р., Мирошниченко О.В. Формування конкурентних переваг на основі забезпечення управління маркетингом взаємовідносин і маркетингом взаємодій. Актуальні напрями розвитку технічного та виробничого потенціалу національної економіки (економічний аспект): монографія. Розділ 3 [Використання кластерних технологій для інноваційного розвитку та підвищення рівня маркетингу взаємовідносин та маркетингу взаємодії]/ за ред. Л.М. Савчук, В.І. Дубницького, Л.М. Бандоріної. Дніпро: Пороги, 2021. 288 с. [С. 144-159]. URL: https://drive.google.com/file/d/1hILnq33H3bqad74FAjysYC4lZajPQm9x/view