АНАЛІЗ І ВДОСКОНАЛЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Вантажиться...
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню міжнародної маркетингової діяльності та її вдосконаленню. У роботі розглянуто внутрішні та зовнішні аспекти
маркетингового середовища на прикладі ТОВ «Нова пошта». Проведено аналіз ключових тенденцій ринку поштових послуг на європейському ринку, визначено
фактори, що впливають на діяльність компанії. Запропоновано та обґрунтовано заходи щодо вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності ТОВ «Нова
пошта» на ринку поштових послуг Великобританії, обґрунтовано обрану стратегію, розроблено маркетингові заходи щодо виходу на новий ринок, що сприятиме
підвищенню його конкурентоспроможності.
Опис
Ключові слова
міжнародна маркетингова діяльність, логістика, ринок поштових послуг, конкурентоспроможність