Сучасні стратегії розвитку ТНК на світовому ринку
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглянуто теоретичні підходи до формування маркетингових
стратегій в умовах світового автомобільного ринку; визначено основні форми
освоєння ринків країн світу автомобільними ТНК; оцінено інновації як фактор
світового маркетингового лідерства для автомобільних ТНК; досліджено основні
зміни в глобальному виробництві та споживанні автомобілів з початку XXI ст.;
аналіз ринкової діяльності провідних європейських автомобільних ТНК і
визначення діючих на них конкурентних сил; досліджено фактори впливу на
маркетингові стратегії провідних світових автовиробників в поточних умовах
світового ринку; виявлено регіональну специфіку маркетингових стратегій
європейських автомобільних ТНК; обґрунтовано маркетингові стратегії з боку ТНК
в інтернаціоналізації виробництва та продажів автомобілів.
Впровадження розроблених автором рекомендацій і методичних положень
дозволить сформувати ринкові стратегії європейських автомобільних
транснаціональних корпорацій в умовах турбулентності світового автомобільного
ринку
Опис
The paper examines theoretical approaches to the formation of marketing strategies
in the conditions of the global automotive market; the main forms of development of the
markets of the world countries by automotive TNCs are defined; evaluated innovations
as a factor of global marketing leadership for automobile TNCs; the main changes in the
global production and consumption of cars since the beginning of the XXI century have
been studied; analysis of the market activity of the leading European automobile TNCs
and determination of the competitive forces acting on them; the factors affecting the
marketing strategies of the world's leading car manufacturers in the current conditions of
the world market were investigated; the regional specificity of marketing strategies of
European automobile TNCs was revealed; the marketing strategies of TNCs in the
internationalization of car production and sales are substantiated.
The implementation of the recommendations and methodological provisions
developed by the author will allow the formation of market strategies of European
automotive transnational corporations in the conditions of turbulence in the global
automotive market
Ключові слова
ринкові стратегії, світовий автомобільний ринок, європейські автомобільні ТНК, глобальне виробництво, мегапостачальники, спільне підприємство, стратегічний альянс