ЦИФРОВА ТР АНСФОРМАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ПІД ВПЛИВОМ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПР АКТИЦІ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
Вантажиться...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі досліджено особливості цифрової трансформації маркетингової діяльності малого та середнього бізнесу в умовах стрімкого розвитку цифрових технологій. Розглянуто ключові інструменти цифрового маркетингу: штучний інтелект, чат-боти, Big Data, алгоритмічні закупівлі реклами, автоматизація маркетингових процесів, персоналізація реклами, використання доповненої та віртуальної реальності. Здійснено аналіз практики впровадження цифрових інструментів на прикладі автосервісу «A&D Garage», виявлено переваги, бар’єри та ризики цифрової трансформації. Розроблено практичні рекомендації щодо ефективного впровадження цифрових технологій у
маркетингову стратегію малого бізнесу, з урахуванням етичних та правових аспектів.
Опис
Ключові слова
цифровий маркетинг, малий бізнес, A&D Garage, штучний інтелект у маркетингу, автоматизація маркетингових процесів, персоналізація реклами, маркетингова аналітика, цифрові технології, етичні аспекти