Вплив міжнародної співпраці на формування позитивного іміджу підприємства (на прикладі бізнес- школи IBS)
Вантажиться...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В кваліфікаційній роботі бакалавра Досліджено теоретичні основи формування корпоративного іміджу. Проведено аналіз маркетингового
середовища IBS, виявлено слабкі сторони — низький рівень digital-присутності та нестачу англомовного контенту. Розроблено рекомендації щодо покращення іміджу через SEO-лендінги, англомовний онлайн-курс, подкасти, LinkedIn, email- воронки та активізацію участі у програмі Erasmus+. Стратегія спрямована на підвищення конкурентоспроможності IBS на міжнародному рівні.
Опис
Ключові слова
корпоративний імідж, міжнародна співпраця, digital- маркетинг, маркетингова стратегія, SEO, LinkedIn, email-маркетинг, Erasmus+, бізнес-школа IBS