МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ОСНОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У кваліфікаційній роботі досліджено роль маркетингових досліджень у формуванні ефективної цінової політики підприємства на прикладі ТОВ «Sandora». Визначено вплив споживчого попиту, цінової еластичності та конкурентного середовища на цінову стратегію компанії. Проведено анкетування, SWOT-аналіз, аналіз конкурентів, розрахунок точки беззбитковості та прогноз економічного ефекту. Запропоновано впровадження нових продуктів у різних цінових сегментах, психологічне ціноутворення, A/B тестування та регіональну цінову диференціацію.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, ціноутворення, Sandora, стратегія, споживчий попит, економічний ефект

Бібліографічний опис