РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ВИВЕДЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ НА РИНОК

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розробки маркетингових заходів щодо виведення нового товару на ринок, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення розробки маркетингових заходів для підприємства «Ред Булл». З урахуванням специфіки продукції підприємства «Ред Булл» та конкурентних умов запропоновано посилення розробки маркетингових заходів щодо виведення нового товару на ринок, рекомендовано проводити прогрівні рекламні кампанії перед офіційною презентацією нового товару, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «Ред Булл» на ринку.

Опис

Ключові слова

розробка маркетингових заходів, виведення нового товару на ринок, організація маркетингової діяльності підприємства, контроль маркетингової діяльності підприємства, маркетинговий аналіз

Бібліографічний опис