РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи розробки рекламної діяльності в мережі Інтернет. З метою розробки маркетингових заходів проведено аналіз господарської діяльності підприємства ТОВ «Sister’s Aroma». Зокрема, здійснено аналіз рекламної діяльності підприємства, аналіз ринку косметичної та парфумерної продукції, проведено сегментування ринку та позиціонування продукції, виконано SWOT-аналіз. З урахуванням отриманих результатів розроблено рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності в мережі Інтернет підприємства ТОВ «Sister’s Aroma», які включають впровадження персоналізованої комунікації з цільовою аудиторією та оптимізацію присутності бренду в цифровому середовищі.

Опис

Ключові слова

розробка рекламної кампанії, цифровий маркетинг, соціальні мережі, рекламні інструменти, рекламна діяльність, цільова аудиторія, реклама

Бібліографічний опис