ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вантажиться...
Дата
2025
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню поведінки споживачів як важливого елемента маркетингової діяльності підприємства. У роботі розглянуто основні чинники, що впливають на споживчу поведінку, типи поведінкових моделей, а також взаємозв’язок між поведінкою споживачів та ефективністю реалізації маркетингових стратегій. Проведено аналіз конкретного підприємства, виявлено основні риси поведінки його споживачів та запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності.
Опис
Ключові слова
споживач, маркетинг, поведінка, мотивація, стратегія