АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЇХ ВРАХУВАННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вантажиться...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи аналізу факторів зовнішнього середовища підприємства, визначено його вплив на формування та реалізацію маркетингової стратегії ТОВ ВКФ «Велта». З урахуванням специфіки продукції промислового підприємства та конкурентних умов на ринку було розроблено заходи вдосконалення маркетингової діяльності у зовнішньому середовищі підприємства. Запропоновано комплекс заходів з цифрового маркетингу, спрямованих на покращення іміджу компанії та посилення
її конкурентних позицій. Надано рекомендації щодо бюджетування цифрових заходів і методів оцінки їх ефективності.
Опис
Ключові слова
зовнішнє маркетингове середовище, цифровий маркетинг, маркетинговий аналіз підприємства, промисловий ринок, маркетингові стратегії, імідж підприємства, титановий ринок