РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ З ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ФІРМИ
Вантажиться...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі теоретичні аспекти формування іміджу підприємства у сфері послуг, проаналізовано механізми, методи та інструменти його створення. Проведено аналіз господарської діяльності компанії HOMECLEAN NJ LLC, досліджено її ринкове середовище, поточний імідж, сегментування ринку та позиціонування послуг. На основі отриманих даних розроблено маркетингові заходи, спрямовані на покращення іміджу компанії, визначено стратегію його формування та оцінено ефективність запропонованих заходів. Доведено, що
реалізація розробленої стратегії сприятиме підвищенню конкурентоспроможності та привабливості компаній на ринку.
Опис
Ключові слова
імідж підприємства, маркетингові заходи, позиціонування, сегментування ринку, SWOT-аналіз, конкурентоспроможність