МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА ВИЗНАЧЕННЯ ШЛЯХІВ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні основи конкурентоспроможності продукції підприємства, її роль у забезпеченні стійкого функціонування компанії на ринку. Проаналізовано діяльність підприємства ТОВ «Ласунка», охарактеризовано сучасні тенденції ринку морозива в Україні, виявлено ключових конкурентів і проведено маркетингове дослідження рівня конкурентоспроможності продукції компанії. Виконано SWOT-аналіз, сегментування ринку, визначено цільові сегменти та профіль споживача. На основі результатів дослідження запропоновано практичні рекомендації з підвищення конкурентоспроможності продукції, включаючи вдосконалення позиціонування, розширення асортименту, оптимізацію маркетингових заходів та бюджетування. Реалізація запропонованих заходів сприятиме покращенню ринкової позиції ТОВ «Ласунка» та зростанню лояльності споживачів.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, маркетингове дослідження, ТОВ «Ласунка», SWOT-аналіз, позиціонування, ринок морозива, цільовий сегмент, споживач

Бібліографічний опис