Формування прогностичних умінь майбутніх економістів: Е-сценарії навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Молодб і ринок

Анотація

У статті висвітлена проблема формування прогностичних умінь майбутніх економістів за допомогою Е-сценаріїв навчання. Презентовано сутність поняття “прогностичні уміння майбутніх економістів” як сукупність інтелектуальних і практичних дій, що виявляються у здатності аналізувати економічну інформацію, будувати прогно­зи, планувати та обґрунтовувати рішення щодо розвитку економічних процесів і оцінювати їх наслідки. Про­аналізовано сутність сутності категорій “план-конспект заняття”, “освітній сценарій”, “навчальний сценарій”, “освітній E-сценарій”, “Е-сценарій навчання”. Акцентовано увагу на тому, що Е-сценарій навчання є сучасною мо­деллю проєктування освітнього процесу в умовах онлайн-навчання. Обґрунтовано можливості застосування Е-сценаріїв навчання як ефективного засобу формування прогностичних умінь майбутніх економістів. Наведено приклад Е-сценарію навчання, спрямованого на формування прогностичних умінь майбутніх економістів.

Опис

Ключові слова

прогностичні вміння, майбутні економісти, професійна підготовка, план-конспект заняття, освітній сценарій, освітній E-сценарій, Е-сценарій навчання, дистанційне навчання

Бібліографічний опис

Лебідь О., Рижко Е. Формування прогностичних умінь майбутніх економістів: Е-сценарії навчання. Молодь і ринок. 2025. № 5–6/237–238. С. 86–92. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2025.327035