Contextualizing attitude-intention-behaviour triad with green marketing & sustainable practices: an ISM approach

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Purpose: Although the relationship between behavioural intention and certain behaviour is a widely proven fact, the context in which this relationship develops has yet to be explored. Therefore, this study aims to examine the contextual relationship between green purchase behaviour and green purchase intention, customers’ attitudes towards green shopping, customers’ culture, customers’ awareness of sustainable practices, perceived risk, and socio-demographic factors. Research methodology & design: This study followed a qualitative approach, where the contextual relationships of the above-mentioned factors were studied with the ISM (Interpretive Structural Modelling) technique. An extensive literature review and opinions of some experts enabled the authors to establish the contextual relationships among the identified variables/elements. Findings: The major findings indicate that green purchase behaviour is driven by the other aforementioned elements including the green purchase intention and attitude. The socio-demographic variables carry highest driving power, suggesting that these variables form the ground for abovementioned intention and behaviour. Originality: The new structural model based on contextual relationships makes a significant contribution to the existing theories and concepts related to the attitude-intention-behaviours triad. Practical & social implications: A clear understanding of the aforementioned triadic relationship can provide innovative pathways for marketing strategies, with maximum consideration for the economy and society at large. The newly developed model also provides strategic inputs to the public planners for sustainable practices in the society. Limitations & Implications: Empirical testing of the model with psychometric properties can provide wider applicability of this study.

Опис

Мета: Хоча взаємозв’язок поведінкових намірів із певною поведінкою є широко доведеним фактом, контекст, у якому розвивається зазначений зв’язок, ще належить дослідити. Таким чином, це дослідження має на меті вивчити контекстуальний зв’язок поведінки «зелених» покупок із наміром «зелених» покупок, ставленням покупців до «зелених» покупок, культурою покупців, обізнаністю клієнтів щодо екологічних практик, сприйманим ризиком і соціально-демографічними факторами. Методологія та дизайн дослідження: Це дослідження дотримувалось якісного підходу, де контекстуальні зв’язки вищезгаданих факторів вивчаються за допомогою техніки ISM (інтерпретаційне структурне моделювання). Широкий огляд літератури та думки деяких експертів дозволили авторам побудувати контекстуальні зв’язки між ідентифікованими змінними/елементами. Висновки. Основні висновки свідчать про те, що поведінка щодо екологічних покупок визначається іншими вищезазначеними елементами, включаючи намір і ставлення до екологічних покупок. Соціально-демографічні змінні мають найбільшу рушійну силу, що дозволяє зробити висновок, що ці змінні формують основу для вищезгаданих намірів і поведінки. Оригінальність: Нова структурна модель, заснована на контекстуальних зв’язках, робить значний внесок у існуючі теорії та концепції, що стосуються тріади «ставлення-намір-поведінка». Практичні та соціальні наслідки: Чітке розуміння згаданого тріадичного зв’язку може забезпечити інноваційні шляхи для маркетингових стратегій, що мають максимальне значення для економіки та суспільства в цілому. Розроблена модель також робить стратегічний внесок для державного планування сталого розвитку суспільства. Обмеження та наслідки: Емпіричне тестування моделі з психометричними властивостями може забезпечити ширшу застосовність цього дослідження.

Ключові слова

purchase-behaviour, intention, attitude, green-shopping, sustainable-awareness, socio-demographic, купівельна поведінка, намір, ставлення, зелений шопінг, стійка обізнаність, соціально-демографічні

Бібліографічний опис

Babu S., Sahoo S.K., Zadoia O. Contextualizing attitude-intention-behaviour triad with green marketing & sustainable practices: an ISM approach. Academy Review. 2025. No.2(63). P.219-235.