Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/973
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолкова, Наталія Павлівна-
dc.date.accessioned2018-01-11T08:21:49Z-
dc.date.available2018-01-11T08:21:49Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/973-
dc.description.abstractРозкрито сутність окремих негативних (особистісних, психологічних) наслідків комп’ютеризації освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЯлта: РВВ КГУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesИнновационные технологии в образовании: Матер. У11 Международной научно-практич. конфер. «Инновационные технологии в образовании», 20-22 сентября 2010, Ялта. – Сб. статей. – Ялта: РВВ КГУ, 2010.;С. 260-262.-
dc.subjectкомп’ютеризація освіти, новітні комп’ютерні технології, персоніфікація, техноцентровані студенти.uk_UA
dc.titleДО ПИТАННЯ ПРО НЕГАТИВНІ НАСЛІДКИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВІТНІХ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ялта Волкова 2010.doc56 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.