Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/982
Назва: Вправи як засіб саморозвитку, самореалізації й самовдосконалення майбутнього вчителя у різновидах професійно-педагогічної комунікації
Автори: Волкова, Наталія Павлівна
Ключові слова: саморозвиток, самовдосконалення, самореалізація, вправа, педагогічне спілкування, професійно-педагогічна комунікація
Дата публікації: 22-тра-2009
Видавництво: Дніпропетровський університет ім. О. Гончара, Д.: ТОВ «Інновація
Серія/номер: Соціально-гуманітарна освіта і наука в сучасному українському суспільстві: проблеми та перспективи розвитку: Мат-ли регіонал. Науково-практ. конф. 22 травня 2009 р. – Д.: ТОВ «Інновація», 2009.;С. 23-34
Короткий огляд (реферат): Розглянуто науковіпідходи щодо доцільності використання вправ в структурі підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації як засобу їх саморозвитку, самореалізації й самовдосконалення. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень та робіт з театральної педагогіки щодо значення й особливостей використання вправ з метою підготовки майбутніх учителів до педагогічного спілкування; викладено матеріали власного досвіду використання вправ у процесі підготовки майбутніх вчителів до ППК.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/982
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДНУ конференция 2009 Волкова.doc94.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.