2020-2021 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2020-2021 н.р. за Автор "Бровко, Ганна Вікторівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Персоніфікація професійних знань як чинник розвитку особистості студента-психолога(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бровко, Ганна ВікторівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі дослідженні персоніфікації професійних знань як чинника розвитку особистості студента-психолога. Зроблені висновки щодо дослідженні персоніфікації професійних знань як чинника розвитку особистості студента-психолога. Практичне значення роботи: принципи ППЗ можуть бути впроваджені у навчальний процес підготовки практичних психологів, соціальних працівників в умовах ВНЗ, у діяльність громадських організацій, у професійну діяльність по супроводу проектів та надання індивідуальної психологічної допомоги різним категоріям населення