2020-2021 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2020-2021 н.р. за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 60
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз впливу ідентичності як наративу на професійну діяльність майбутніх студентів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Мальована, Людмила ВікторівнаУ роботі аналізується проблема впливу ідентичності як наративу на професійну діяльність майбутніх студентів, виявляється взаємозв’язок між типом ідентичності, наративом ідентичності та обраною професією. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження. Аналіз впливу ідентичності як наративу, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив ідентичності як наративу на вибір професії та проаналізовано прямий зв'язок між типом особистості та обраною професієюДокумент Взаємозв’язок емоційного та соціального інтелекту у підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Прокопенко, Марія ВадимівнаКваліфікаційна робота присвячена необхідністю дослідження емоційного та соціального інтелекту у підлітків. Перший розділ присвячений теоретичному аналізу щодо емоційного та соціального інтелекту як психологічний феномен. Розкриваються сутності поняття «соціальний інтелект» та «емоційний інтелект»; робота полягає у розширенні теоретичних уявлень про емоційний та соціальний інтелект (визначено особливості розвитку, психологічні чинники розвитку емоційного та соціального інтелекту підлітків; поглиблено та розширено уявлення про емоційно-соціальні аспекти інтелектуального розвитку особистості у підлітковий період) да визначення взаємозв’язку емоційного та соціального інтелекту у підлітків. У другому розділі здійснено експериментальне дослідження емоційного та соціального інтелекту у підлітків. Була обрана вибірка досліджуваних, та були обрані методики для дослідження. Аналіз результатів дослідження емоційного та соціального інтелекту дав нам дані для розуміння рівня цих інтелектівДокумент Взаємозв’язок рівня прояву агресії у підлітків з вибором стратегії копінг-поведінки(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Драган, Марина ЄвгеніївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі зв'язку кошнг-стратегій та рівня прояву агресії в підлітковому віці. Зроблені висновки щодо зв’язку копінг-стратегій та рівня прояву агресії в підлітковому віці. Практичне значення роботи полягає в тому, що результати дослідження можуть бути корисними для широкого кола психологів, соціальних педагогів, соціальних працівників, вчителів, батьків. Знання зв’язків між проявами агресії та копінг-поведінкою дозволить психологам, соціальним працівникам, вчителям допомагати батькам створювати умови для комфортного буття дітей у сім'ї, а також допоможе краще зрозуміти саме особливості підліткового віку, знайти з дітьми спільну мовуДокумент Взаємозв’язок ставлення до власної сексуальності зі специфікою розвитку окремих его-станів жінок від 23 до 40 років(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Братко, Ольга ОлександрівнаАналізуючи результати, переважає Его-стан «Вільна Дитина», який припускає всі імпульси, властиві дитині: довірливість, безпосередність, захопленість, винахідливість; додає людині чарівність і теплоту. Але водночас вона примхлива, уразлива, легковажна, егоцентрична, уперта й агресивна. Також достатньо високий бал, а значить актуальний, транслює Его-стан «Контролюючий Батько». Цей стан характеризується поведінкою контролю, критики й домінування. Трохи менше переважає Его-стан «Адаптивна Дитина», який припускає поведінку, що відповідає чеканням і вимогам батьків. Для «Адаптивної дитини» характерна підвищена комфортність, непевність, боязкість, сором’язливість. Різновидом «Адаптивної дитини» є «Дитина, що бунтує» проти батьків. Таким чином, проведене дослідження дозволило на основі об'єктивно реєстрованих показників визначити складну структуру відношення до своєї сексуальностіДокумент Взаємозв’язок суб’єктивного благополуччя та часової перспективи в юнацькому віці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Полях, Ольга ІванівнаУ першому розділі здійснено теоретичний аналіз соціально-психологічних уявлень про часову перспективу; визначено методологічні основи дослідження уявлень про часову перспективу. Розкрито соціально-психологічну природу уявлень про часову перспективу; розглянуто суб’єктивне благополуччя як психологічний феномен. Спроектовано теоретичну модель соціально-психологічних чинників уявлень студентської молоді про часову перспективу. У другому розділі проведено емпіричне дослідження взаємозв'язку суб'єктивного благополуччя та часової перспективи в юнацькому віці; описано процес організації та методи дослідження; здійснено аналіз та інтерпретацію результатів дослідження, статистичний аналізДокумент Використання арт-терапевтичних методів у роботі з адаптації студентів до ЗВО(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Токманцева, Ілона ОлександрівнаУ роботі розкривається потенціал арт-терапевтичних методик які можуть розширити інструментарій засобів підвищення адаптивності студентів. Також аналізується застосування методів арт-терапії у роботі з першокурсниками ЗВО. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження адаптації студентів, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив навчального процесу на адаптивність студентів та визначено шляхи профілактики адаптації студентів методами арт-терапії до навчання у ЗВО. Також розроблено корекційну програму, яка спрямована на поліпшення процесу адаптації першокурсників. Програма дозволяє отримати у сприятливих умовах більш гнучкі навики у спілкуванні з однолітками та вільного вираження своїх почуттів, потреб, тощо. Усе це сприяє також підвищенню успішності у навчанніДокумент Вплив акцентуацій характеру підлітків на стратегії поведінки в конфліктній ситуації(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Козак, Олена ВолодимирівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі впливу акцентуацій характеру підлітків на стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях. Зроблені висновки щодо вплив акцентуацій характеру підлітків на стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної допомоги в подоланні конфліктів у підлітковому віціДокумент Вплив соціального інтелекту на обрання стратегій подолання конфліктних ситуацій в юнацькому віці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бідняк, Вікторія ВолодимирівнаУ кваліфікаційній роботі представлено результати емпіричного дослідження впливу соціального інтелекту на обрання стратегій подолання конфліктних ситуацій в юнацькому віці; здійснено теоретичний аналіз поняття соціального інтелекту, його змісту, структурних компонентів, функцій, а також зв’язку соціального інтелекту з індивідуально-типологічними особливостями особистості; досліджено особливості зв'язку рівня розвитку соціального інтелекту та вибору стратегії поведінки юнаками. За результатами проведеного дослідження визначено, що юнаки з більш виСОКИМ рівнем соціального інтелекту схильні обирати більш конструктивні стратегії у конфлікту (компроміс, співробітництво), юнаки з меншим рівнем розвитку соціального інтелекту схильні обирати менш конструктивні стратегії (відхід від конфлікту, боротьба). Отриманні результати дали підставу рекомендувати впровадження розвивальної програми, спрямованої на розвиток соціального інтелекту в юнаківДокумент Гейміфікація процесу соціально-психологічної адаптації молодих фахівців в умовах сучасної організації(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Глоба, Алла ВолодимирівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі гейміфікації процесу соціально- психологічної адаптації молодих фахівців в умовах сучасної організації. Перший розділ присвячено вивченню теоретико-методологічних засад в зарубіжній та вітчизняній психології проблеми соціально-психологічної адаптації фахівців в організації; види, цілі, механізми, функції та етапи соціально-психологічної адаптації; поняття гейміфікації та використання елементів гри в процесі соціально-психологічної адаптації. У другому розділі здійснено експериментальні дослідження ролі гейміфікації в процесі соціально-психологічної адаптації молодих фахівців на прикладі однієї з сучасних компаній, розроблено інноваційну програму з ігровими механізмами процесу адаптації молодих фахівців, узагальнено результати дослідженняДокумент Дослідження зв’язку самооцінки підлітків з їх мотивацією досягнення(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шульга, Марина ВалеріївнаУ роботі досліджується зв'язок рівня самооцінки підлітків старшого віку с їх переважаючою мотивацією діяльності. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження самооцінки дітей підліткового віку та їх мотивів діяльності, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, проаналізовано наявність зв’язку між самооцінкою та мотивацією діяльності та висунуто практичні рекомендації щодо підвищення самооцінки та мотивації досягнення успіхуДокумент Дослідження методів оптимізації психологічного клімату автотранспортного підприємства(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Єгорян, Наталя ОлександрівнаУ роботі проведений теоретичний аналіз факторів оптимізації психологічного клімату автотранспортного підприємства. Розкрито сутність і зміст психологічного клімату виробничої групи, описано характеристики і структуру психологічного клімату трудового колективу автотранспортного підприємства, обґрунтовано критерії його оптимізації. Визначено методи оптимізації психологічного клімату автотранспортного підприємства, що включають метод комплексних організаційних змін, метод соціального навчання, тімбілдінг. Емпірично досліджено особливості застосування цих методів в умовах автотранспортного підприємства. На підставі якісного, кількісного й статистичного аналізу підтверджено зв’язок між продуктивністю діяльності працівників підприємства з рівнем оптимізації психологічного клімату в трудовому колективі. Надано рекомендації щодо оптимізації психологічного клімату у виробничих групах автотранспортних підприємствДокумент Емоційний інтелект студентів-психологів залежно від профілю навчання(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Хмілецька, Тетяна ЄвгеніївнаУ роботі аналізується складові емоційного інтелекту та їх важливість в процесі навчання, проблема розвитку емоційного інтелекту студентів під час підготовки до професійної діяльності. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження емоційного інтелекту студентів-психологів залежно від профілю навчання, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано рівень емоційного інтелекту та його складових у студентів-психологів та визначено шляхи покращення емоційного інтелекту в процесі навчанняДокумент Збереження професійного здоров’я педагогів методами арт-терапії(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Назарова, Ірина ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі збереження професійного здоров’я педагогів методами арт-терапії. Перший розділ присвячено аналізу літератури з теми дослідження; розкриттю сутності понять «професійне здоров’я» та «арт-терапія»; формуванню гіпотези, що застосування методів арт-терапії може якісно вплинути на психологічний стан педагогічних працівників і як наслідок, професійного здоров’я, відповідно. У другому розділі підібрані методики та здійснено експериментальне дослідження рівня психологічного стану педагогів, ступінь опору стресу, типів поводження, застосовано авторські методи дослідження; проведений аналіз результатів. Розроблено план дій по роботі з педагогічними працівниками по збереженню професійного здоров’яДокумент Мотиваційні чинники перфекціонізму студентської молоді(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Брежнєва, Катерина СергіївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі визначення мотиваційної структури перфекціонізму студентської молоді. Зроблені висновки щодо визначення мотиваційної структури перфекціонізму студентської молоді. Практичне значення роботи полягає у можливості використання отриманих результатів практикуючими психологами (зокрема, спеціалістами психологічних служб навчальних закладів) в процесі психоконсультативної, психокореційної, психотерапевтичної роботи, спрямованої на оптимізацію прояву перфекціонізму серед молоді, яка здатна до ефективного самоздійснення та самовдосконаленняДокумент Особливості військово-професійної спрямованості кандидатів на строкову військову службу(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шмукін, Антон ОлександровичКваліфікаційна робота присвячена проблемі особливостей військово-професійної спрямованості кандидатів на строкову військову службу. Зроблені висновки щодо особливостей військово-професійної спрямованості кандидатів на строкову військову службу. Практичне значення роботи визначається в тому, що результати дослідження можуть бути використані в роботі психолога у військовому комісаріаті, з метою покращення організації професійно-психологічного відбору до лав Збройних СилДокумент Особливості зв’язку особистісної зрілості із задоволеністю життям у студентів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Соломенко, Анастасія МихайлівнаУ роботі аналізується проблематика особливостей зв’язку особистісної зрілості із задоволеністю життям у студентів. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження зв’язку особистісної зрілості із задоволеністю життям у студентів, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано особливості зв’язку особистісної зрілості із задоволеністю життям у студентів різних форм навчанняДокумент Особливості мотивації працівників it-сфери(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Богомолова, Юлія АндріївнаУ роботі аналізуються мотиваційні чинники, котрі є найбільш пріоритетними для фахівців it-сфери, виявляються характерні особливості в залежності від фаху працівників. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження мотиваційних факторів, розроблено анкету для їхнього виявлення та проаналізовано котрі з них є ключовими для it -фахівців. Відповідно до цього запропоновано рекомендації стосовно підходу до мотивації окремих спеціальностей у сфері інформаційних технологійДокумент Особливості превенції віктимної поведінки в інтелектуально обдарованих підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Молчанова, Юлія ЛеонідівнаУ кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано й експериментально вивчено психологічні особливості, чинники та умови попередження схильності інтелектуально обдарованих підлітків до віктимної поведінки, запропоновано програму й методичні рекомендації щодо попередження проявів віктимності з урахуванням визначених особливостей і умов. Показано доцільність комплексного підходу, з його системним вивченням віктимності як динамічної властивості особистості, що проявляється у формі соціального, біологічного, психологічного і морального деформаційного відхилення, закріпленого у звичних формах поведінки, які не відповідають нормам безпеки та зумовлюють потенційну або реальну схильність суб’єкта ставати жертвою. Тобто йдеться про неспроможність особистості уникнути небезпеки там, де об’єктивно це було можливо. Розроблена та апробована корекційно-розвивальна програма попередження проявів віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків, ефективність якої виявилася у підвищенні рівня соціально-психологічної адаптованості, нервово-психічної стійкості, позитивного ставлення до власної особистості; розвитку навИЧОК ефективного спілкування; розумінні власних переживань та набутті вміння п вати проявом емоцій; у зниженні схильності до віктимної поведінкиДокумент Особливості професійної самоідентифікації майбутніх юристів з різними умовами навчання(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Смук, Альона ІгорівнаУ роботі досліджується процес професійної самоідентифікації особистості, виявляються особливості формування професійної самоідентичності майбутніх юристів у вищих навчальних закладах із специфічними умовами навчання. В роботі було визначено теоретико- методологічні підстави для дослідження професійної ідентичності, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та виявлено особливості професійної самоідентичності залежно від умов навчання. Визначено індивідуально-психологічні особливості, які обумовлюють формування професійної ідентичності майбутніх юристівДокумент Особливості професійної ідентичності студентів-психологів різних форм навчання(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Скутельник, Катерина ЮріївнаУ роботі аналізуються теоретичні основи поняття професійної ідентичності та компетенцій фахівців допомагаючих професій та взаємозв’язок між статусами професійної ідентичності та наявністю або відсутністю психологічної/психотерапевтичної освіти та практики у студентів-психологів, що навчаються в магістратурі. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження професійної ідентичності студентів-психологів залежно зід форми навчання, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано статуси професійної ідентичності, рівні мотивації професійної діяльності та систему ціннісних орієнтацій
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »