2020-2021 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2020-2021 н.р. за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 60
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Соціально-психологічні чинники виникнення міжособистісних конфліктів під час навчально-виховного процесу у закладах вищої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Осокіна, Поліна ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування готовності майбутніх керівників закладу освіти до адаптивного управління у процесі фахової підготовки. Перший розділ присвячено проблемі міжособистісних конфліктів, виділяються їх види у середовищі закладу вищої освіти, виявляються чинники їх виникнення у даному середовищі, досліджуються питання формування конфліктологічної компетентності у викладачів і студентів з метою попередження і вирішення конфліктів у освітньому середовищі. У другому розділі визначено загальні методологічні засади та підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано викладачів і студентів на предмет впливу соціально-психологічних чинників виникнення міжособистісних конфліктів за обраними методиками, сформовані відповідні висновкиДокумент Персоніфікація професійних знань як чинник розвитку особистості студента-психолога(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бровко, Ганна ВікторівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі дослідженні персоніфікації професійних знань як чинника розвитку особистості студента-психолога. Зроблені висновки щодо дослідженні персоніфікації професійних знань як чинника розвитку особистості студента-психолога. Практичне значення роботи: принципи ППЗ можуть бути впроваджені у навчальний процес підготовки практичних психологів, соціальних працівників в умовах ВНЗ, у діяльність громадських організацій, у професійну діяльність по супроводу проектів та надання індивідуальної психологічної допомоги різним категоріям населенняДокумент Психологічні особливості студентів під час вибору майбутньої професії(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Тимошенко, Олена АнатоліївнаУ роботі аналізується проблема вивчення професійних очікувань студентів, а також психологічні особливості молодої людини як суб’єкта навчання та фактори, які впливають на вибір молоддю спеціальності й майбутньої професії в процесі їх навчання в ЗВО. Під час написання роботи визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження психологічних особливостей професійного самовизначення студентів технічного та гуманітарного напрямків підготовки, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано психологічні умови формування професійної мотивації, усвідомленості кар’єрних очікувань, ціннісних орієнтацій у студентів, БІДНІСТЬ обраної спеціальності навчання напрямам інтересів та професійному типуДокумент Психологічна адаптація розлучених жінок у період построзлучення(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Резнік, Галина МиколаївнаУ кваліфікаційній роботі теоретично узагальнюється та емпірично розв’язується проблема психологічної адаптації розлучених жінок у період построзлучення. Встановлено, що психологічна адаптація розлучених жінок після розлучення є складним процесом, що протікає на всіх рівнях регуляції активності, спрямованим на вирішення критичної ситуації, пов'язаної з розлученням. Отримані в процесі дослідження дані про психологічну адаптацію розлучених жінок дозволять розширити уявлення про особливості переживання ситуації розлучення. Доповнена психологічна характеристика особливостей адаптації особистості до критичних ситуацій життя, незалежних від волі людини. Таким чином, проведене дослідження дозволило на основі об'єктивно реєстрованих показників визначити складну структуру психологічної адаптації гозлучених жінок у період построзлученняДокумент Особливості стимулювання розвитку дитини немовлячого та раннього віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кулик, Ольга МиколаївнаВ роботі аналізується особливості розвитку дитини немовлячого та раннього віку в умовах стимулювання раннього розвитку. Доведено, що діти, які знаходяться в умовах стимулювання раннього розвитку та мають додаткові заняття світових розвивальних програм мають більш високі показники психофізичного та емоційно-соціального розвитку. Виявлено, що такі діти статистично значуще відрізняються за показниками психофізичного розвитку; діти, окрім здібностей брати предмети, повзати по пластунськи, контактувати жестами та мімікою, знаходити предмети, мають точну координацію рухів, орієнтування на величину та форму предметів, сформованість дій під час виконання завдань, розвинену зорову координацію та стратегію дій, більш розвинені процеси мислення присутня загальна обізнаність дитини, розвинені когнітивні та моторні функції, володіють навичками побутового самообслуговування, мають розвинуте наочно-дійове мислення та володіють більшим словарний запасом і наповненістю мовиДокумент Роль різних форм благополуччя у задоволеності шлюбом осіб зрілого віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Жарко, Валерія ОлегівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі ролі різних благополуччя у задоволеності шлюбом осіб зрілого віку. В дослідженні виявлено, що особистості зрілого віку мають середній рівень задоволеності шлюбом, який характеризується наявністю взаєморозуміння та підтримки у стосунках, проте існують певні аспекти, які не цілком задовольняють осіб у подружжі. Встановлено, що форми благополуччя мають позитивний значущий зв’язок з задоволеністю шлюбом, що свідчить про підтвердження гіпотези. Отже, якщо особи зрілого віку мають внутрішню гармонію, є щасливими, задоволеними соціальним оточенням та життям, то вони будуть більш задоволені шлюбом. Підтверджено, що у задоволеності шлюбом значиму роль мають суб’єктивне, психологічне благополуччя, самовідношення та існування цілі у житті. Практичне значення визначається тим, що результати дослідження даної роботи можуть бути використані фахівцями соціальних служб, а також практичними психологами, для надання психологічної підтримки та допомоги сім’ям, у яких члени подружжя незадоволені міжособистісними стосунками. Психологи можуть використовувати матеріал дослідження під час сімейного консультування, або проведення просвітницької роботи, спрямованої на сприяння покращення подружніх відносин і зміцнення сімейної системиДокумент Особливості ставлення до психологічного здоров’я особистості студента медичного закладу(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Донченко, Галина МиколаївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі особливостей психологічного здоров’я особистості студента медичного закладу. Зроблені висновки щодо особливостей психологічного здоров’я особистості студента медичного закладу. Практичне значення роботи полягає в тому, що використані у дослідженні кількісні та якісні дані про особливості психологічного здоров’я особистості дозволяють організовувати виховну роботу зі студентами, надавати їм психологічну підтримку в адаптаційний період; здійснювати індивідуальну та групову психотерапевтичну та тренінгові роботу з підтримки та корекції психологічного здоров’яДокумент Дослідження зв’язку самооцінки підлітків з їх мотивацією досягнення(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шульга, Марина ВалеріївнаУ роботі досліджується зв'язок рівня самооцінки підлітків старшого віку с їх переважаючою мотивацією діяльності. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження самооцінки дітей підліткового віку та їх мотивів діяльності, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, проаналізовано наявність зв’язку між самооцінкою та мотивацією діяльності та висунуто практичні рекомендації щодо підвищення самооцінки та мотивації досягнення успіхуДокумент Збереження професійного здоров’я педагогів методами арт-терапії(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Назарова, Ірина ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі збереження професійного здоров’я педагогів методами арт-терапії. Перший розділ присвячено аналізу літератури з теми дослідження; розкриттю сутності понять «професійне здоров’я» та «арт-терапія»; формуванню гіпотези, що застосування методів арт-терапії може якісно вплинути на психологічний стан педагогічних працівників і як наслідок, професійного здоров’я, відповідно. У другому розділі підібрані методики та здійснено експериментальне дослідження рівня психологічного стану педагогів, ступінь опору стресу, типів поводження, застосовано авторські методи дослідження; проведений аналіз результатів. Розроблено план дій по роботі з педагогічними працівниками по збереженню професійного здоров’яДокумент Гейміфікація процесу соціально-психологічної адаптації молодих фахівців в умовах сучасної організації(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Глоба, Алла ВолодимирівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі гейміфікації процесу соціально- психологічної адаптації молодих фахівців в умовах сучасної організації. Перший розділ присвячено вивченню теоретико-методологічних засад в зарубіжній та вітчизняній психології проблеми соціально-психологічної адаптації фахівців в організації; види, цілі, механізми, функції та етапи соціально-психологічної адаптації; поняття гейміфікації та використання елементів гри в процесі соціально-психологічної адаптації. У другому розділі здійснено експериментальні дослідження ролі гейміфікації в процесі соціально-психологічної адаптації молодих фахівців на прикладі однієї з сучасних компаній, розроблено інноваційну програму з ігровими механізмами процесу адаптації молодих фахівців, узагальнено результати дослідженняДокумент Індивідуальні відмінності мотивації студентів-заочників як чинник успішності навчання(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Камінська, Катерина ЄвгенівнаУ роботі аналізується проблема мотивації студентів-заочників, рівень їх суб’єктності та їх зв’язок з успішністю навчання. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження мотивації студентів-заочників та рівня їх суб’єктності, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано успішних, неуспішних та середньо-успішних студентів та визначено розбіжності, які впливають на успішність їх навчанняДокумент Аналіз впливу ідентичності як наративу на професійну діяльність майбутніх студентів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Мальована, Людмила ВікторівнаУ роботі аналізується проблема впливу ідентичності як наративу на професійну діяльність майбутніх студентів, виявляється взаємозв’язок між типом ідентичності, наративом ідентичності та обраною професією. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження. Аналіз впливу ідентичності як наративу, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив ідентичності як наративу на вибір професії та проаналізовано прямий зв'язок між типом особистості та обраною професієюДокумент Психологічна специфіка взаємозв’язку конфліктності членів подружжя і задоволеності шлюбом на перших роках та у тривалому подружньому житті(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Гончаренко, Юлія ВалентинівнаУ роботі аналізується проблема взаємозв’язку рівня задоволеності шлюбом, та рівня конфліктності членів подружжя, порівняння результатів молодих та зрілих пар. \ Під час роботи були проаналізовані чинники , які впливають на рівень задоволеності шлюбом . Були підібрані методики для виявлення взаємозв’язку рівня конфліктності та рівня задоволеності шлюбом. Були проведенні математичні розрахунки для обробки та визначення результатівДокумент Особливості зв’язку особистісної зрілості із задоволеністю життям у студентів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Соломенко, Анастасія МихайлівнаУ роботі аналізується проблематика особливостей зв’язку особистісної зрілості із задоволеністю життям у студентів. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження зв’язку особистісної зрілості із задоволеністю життям у студентів, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано особливості зв’язку особистісної зрілості із задоволеністю життям у студентів різних форм навчанняДокумент Використання арт-терапевтичних методів у роботі з адаптації студентів до ЗВО(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Токманцева, Ілона ОлександрівнаУ роботі розкривається потенціал арт-терапевтичних методик які можуть розширити інструментарій засобів підвищення адаптивності студентів. Також аналізується застосування методів арт-терапії у роботі з першокурсниками ЗВО. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження адаптації студентів, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив навчального процесу на адаптивність студентів та визначено шляхи профілактики адаптації студентів методами арт-терапії до навчання у ЗВО. Також розроблено корекційну програму, яка спрямована на поліпшення процесу адаптації першокурсників. Програма дозволяє отримати у сприятливих умовах більш гнучкі навики у спілкуванні з однолітками та вільного вираження своїх почуттів, потреб, тощо. Усе це сприяє також підвищенню успішності у навчанніДокумент Характер взаємозв’язку між емоційним інтелектом та адаптацією студентів-першокурсників до нових умов навчання(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Долецька, Анастасія ОлександрівнаУ роботі аналізується проблема адаптації студентів-першокурсників до нових умов навчання та розглянуте поняття емоційного інтелекту як чинника соціально-психологічної адаптації особистості, а також доведено взаємозв’язок між цими аспектами. Під час написання роботи визначено загальні теоретико- методологічні підстави для дослідження емоційного інтелекту, адаптації студентів до ВНЗ та їх взаємозв’язку, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано фактори, що впливають на ефективну адаптацію першокурсників до нових умов, та зроблено висновки щодо особливостей емоційного інтелекту першокурсниківДокумент Психологічні засади розвитку творчої уяви молодших школярів в умовах НУШ(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Наливайко, Оксана ІгорівнаУ роботі розглянуто та узагальнено термінологічні визначення уяви, котрі представлені у працях науковців. В роботі описується взаємозв’зок уяви з іншими психічними процесами. Розглянуто вікові особливості розвитку молодших школярів. Початок шкільного навчання розширює обрії знань, вносить конкретику в образи, продуктивність яких зростає. Водночас дефіцит знань компенсує уява. Відповідний ступінь її розвитку допомагає дітям передбачати наслідки дій, розрізняти емоційні стани інших. Унікальність даного періоду полягає ще й у тому. що можна повноцінно поєднувати гру, навчання та працю. Отримані напрацювання з вивчення творчої уяви в наш час актуальні в загальної та вікової психології, психології мистецтва й творчостіДокумент Вплив соціального інтелекту на обрання стратегій подолання конфліктних ситуацій в юнацькому віці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бідняк, Вікторія ВолодимирівнаУ кваліфікаційній роботі представлено результати емпіричного дослідження впливу соціального інтелекту на обрання стратегій подолання конфліктних ситуацій в юнацькому віці; здійснено теоретичний аналіз поняття соціального інтелекту, його змісту, структурних компонентів, функцій, а також зв’язку соціального інтелекту з індивідуально-типологічними особливостями особистості; досліджено особливості зв'язку рівня розвитку соціального інтелекту та вибору стратегії поведінки юнаками. За результатами проведеного дослідження визначено, що юнаки з більш виСОКИМ рівнем соціального інтелекту схильні обирати більш конструктивні стратегії у конфлікту (компроміс, співробітництво), юнаки з меншим рівнем розвитку соціального інтелекту схильні обирати менш конструктивні стратегії (відхід від конфлікту, боротьба). Отриманні результати дали підставу рекомендувати впровадження розвивальної програми, спрямованої на розвиток соціального інтелекту в юнаківДокумент Вплив акцентуацій характеру підлітків на стратегії поведінки в конфліктній ситуації(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Козак, Олена ВолодимирівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі впливу акцентуацій характеру підлітків на стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях. Зроблені висновки щодо вплив акцентуацій характеру підлітків на стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної допомоги в подоланні конфліктів у підлітковому віціДокумент Особливості професійної самоідентифікації майбутніх юристів з різними умовами навчання(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Смук, Альона ІгорівнаУ роботі досліджується процес професійної самоідентифікації особистості, виявляються особливості формування професійної самоідентичності майбутніх юристів у вищих навчальних закладах із специфічними умовами навчання. В роботі було визначено теоретико- методологічні підстави для дослідження професійної ідентичності, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та виявлено особливості професійної самоідентичності залежно від умов навчання. Визначено індивідуально-психологічні особливості, які обумовлюють формування професійної ідентичності майбутніх юристів
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »