2022-2023 Бакалаври Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2022-2023 Бакалаври Маркетинг за Автор "Бабіч Владислава Олегівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження поведінки споживачів як частина маркетингової діяльності підприємства(2023) Бабіч Владислава ОлегівнаУ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи досліджень поведінки користувачів підприємства, здійснено маркетинговий аналіз та маркетингове дослідження споживачів, розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингова комунікація підприємства «Better Me». З урахуванням специфіки IT-продукту підприємства «Better Me» та конкурентних умов запропоновано впровадження нового шляху комунікації та залучення користувачів до мобільного застосунку, рекомендовано проводити аудит індексу лояльності та задоволеності клієнтів власними силами раз на 3 місяці, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «Better Me» на ринку.