2024-2025 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024-2025 н.р. за Автор "Колєснік Наталя Олегівна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зв’язок агресивного сімейного виховання та емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2025) Колєснік Наталя ОлегівнаКваліфікаційна робота присвячена вивченню зв’язків агресивного сімейного виховання та емоційного інтелекту дітей молодшого шкільного віку. Дане дослідження спрямоване на теоретичний аналіз та емпіричне дослідження зв’язків агресивного сімейного виховання та інтелекту дітей молодшого та шкільного віку. Сім'я є набуває ключового моменту у визначенні психологічної статі дитини перших трьох років життя та є звичайним середовищем і відіграє провідну роль в інтелектуальному розвитку дитини. Американський дослідник Е. Баум встановив, що у дітей, які виховуються в неблагополучних і благополучний сім'ях, різниця в інтелектуальному розвитку дітей досягає двадцяти балів і, крім того, впливає на ступінь участі людини в культурі на всіх етапах соціалізації. Отримані результати дозволяють зробити висновки що родинна є головним фактором у інтелектуальному розвитку дитини та її сприйнятті навколишнього середовища таким як інтерпретували батьки, її впевненість та інтелектуальні властивості також пов’язана з батьківсько-дитячими відносинами. Основний рівень вимог молодшого школяра пов'язаний з певними переживаннями, а також з яскраво вираженим емоційним самопочуттям. Значний рівень досягнень та прагнення значною мірою визначається характером успішності учнів. Зміни рівня вимог супроводжуються не тільки оцінкою дитини за її успіхи та невдачі. На основі підібраного інструментарію було проведено емпіричне дослідження батьківсько-дитячих взаємин та особистісних відносин. Використано такі методики як: тест-опитувальник батьківського відношення до дітей» А.Я. Варги, В.В. Століна; Проективна методика «Малюнок сім’ї»; Проективний тест особистісних відносин, соціальних емоцій і ціннісних орієнтацій «Будиночки» О.О. Орєхова; Методика «Обери потрібне обличчя» - тест на виявлення дитячої тривожності, переважання позитивних та негативних емоцій Р. Темла, В. Амена, М. Доркі; Опитувальник «Стилі батьківського виховання» С. Степанова; «Опитувальник дитячо-батьківської емоційної взаємодії» (Методика ОДРЕВ) Е.І. Захарової; Опитувальний лист для класного керівника «Виявлення особливостей емоційного стану дітей молодшого шкільного віку» Н. Артюхіна, А.М. Щетініна. За результатами математичної статистики гіпотези нашого дослідження роботи, можемо зазначити, що у результаті проведеного теоретичного та емпіричного дослідження зв`язків впливу сімейного виховання на емоційний розвиток дітей молодшого шкільного віку, що ми переконалися в її підтвердженні.