2020-2021 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2020-2021 н.р. за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інтернет маркетинг як засіб удосконалення комунікаційної діяльності підприємства(2021) Кулькова, Олександра ДмитрівнаДокумент Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії зростання підприємства(2021) Положай, Сергій ВолодимировичДокумент Розробка заходів з підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі результатів конкурентного аналізу(2021) Тараненко, Ірина ВсеволодівнаДокумент Маркетингова діяльність підприємства і шляхи її вдосконалення(2021) Уртмінцев, Микита ВолодимировичДокумент Поведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльності(2021) Євтєєва, Анна ДмитрівнаДокумент Маркетинговий комплекс підприємства сфери послуг та шляхи його вдосконалення(2021) Міхно, Богдана ЛеонізівнаДокумент Розробка цифрової стратегії підприємства(2021) Кардаш, Маріанна ЛеонідівнаДокумент Брендинг як ефективна технологія завоювання і утримання споживача(2021) Іванькова, Галина МиколаївнаДокумент Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії підприємства(2021) Єгорова, Наталія ПавлівнаДокумент Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку ювелірних виробів(2021) Мирошник, Євгенія Володимирівна