2020-2021 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Розробка заходів з підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі результатів конкурентного аналізу(2021) Тараненко, Ірина ВсеволодівнаДокумент Інтернет маркетинг як засіб удосконалення комунікаційної діяльності підприємства(2021) Кулькова, Олександра ДмитрівнаДокумент Брендинг як ефективна технологія завоювання і утримання споживача(2021) Іванькова, Галина МиколаївнаДокумент Поведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльності(2021) Євтєєва, Анна ДмитрівнаДокумент Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії підприємства(2021) Єгорова, Наталія ПавлівнаДокумент Маркетингова діяльність підприємства і шляхи її вдосконалення(2021) Уртмінцев, Микита ВолодимировичДокумент Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії зростання підприємства(2021) Положай, Сергій ВолодимировичДокумент Маркетинговий комплекс підприємства сфери послуг та шляхи його вдосконалення(2021) Міхно, Богдана ЛеонізівнаДокумент Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку ювелірних виробів(2021) Мирошник, Євгенія ВолодимирівнаДокумент Розробка цифрової стратегії підприємства(2021) Кардаш, Маріанна Леонідівна