2020-2021 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2020-2021 н.р. за Назва
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг як ефективна технологія завоювання і утримання споживача(2021) Іванькова, Галина МиколаївнаДокумент Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії зростання підприємства(2021) Положай, Сергій ВолодимировичДокумент Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії підприємства(2021) Єгорова, Наталія ПавлівнаДокумент Маркетингова діяльність підприємства і шляхи її вдосконалення(2021) Уртмінцев, Микита ВолодимировичДокумент Маркетинговий комплекс підприємства сфери послуг та шляхи його вдосконалення(2021) Міхно, Богдана ЛеонізівнаДокумент Поведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльності(2021) Євтєєва, Анна ДмитрівнаДокумент Розробка заходів з підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі результатів конкурентного аналізу(2021) Тараненко, Ірина ВсеволодівнаДокумент Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку ювелірних виробів(2021) Мирошник, Євгенія ВолодимирівнаДокумент Розробка цифрової стратегії підприємства(2021) Кардаш, Маріанна ЛеонідівнаДокумент Інтернет маркетинг як засіб удосконалення комунікаційної діяльності підприємства(2021) Кулькова, Олександра Дмитрівна