денна форма Консультування та корекційно-розвивальна робота (Психологія) (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд денна форма Консультування та корекційно-розвивальна робота (Психологія) (Студенти) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 49
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Індивідуально-психологічні особливості підлітків в неповних сім’ях(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Ловяннікова, Наталія ВолодимирівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі особливості підлітків в неповних сім'ях. Вивчення індивідуально - психологічних особливостей підлітків у неповних сім'ях завжди привертало і продовжує привертати увагу дослідників. Великим внеском у вивчення генезису неповних сімей, питань виховання та розвитку емоційно-особистісної сфери дітей, що проживають у таких сім'ях, є таке припущення: підлітки з неповних сімей відрізняються від підлітків від неповних за такими індивідуально-психологічними особливостями: агресивність молоді, ворожі реакції та тенденції особистості, крім того, вони часто мають недостатню самооцінку. Неповна сім’я - це невелика група з частково неповними зв’язками, в якій відсутня традиційна система стосунків мати-батько-дитина. Ми встановили, що головними психологічними проблемами неповних сімей є: а) брак розуміння важливості впливу на дитину розлуки з батьком/матір'ю та відсутність знань про те, як полегшити переживання дитини, зберегти її прихильність до одного з батьків, який перебуває за межами сім'ї; б) відсутність позитивних, дружніх, довірливих стосунків у сім’ї, що призводить до емоційного відчуження батьків та дітей; в) відсутність спільних поглядів батьків на виховання дітей, що ускладнює достатню ефективність виховного процесу; г) поступове підвищення рівня емоційного відчуження та конфлікту між його членами; д) труднощі із задоволенням потреб членів функціонально неповних сімей або потребами, які задовольняються в одиноких сім'ях. У експериментальному дослідженні передбачається, що підлітки з неповних сімей відрізняються від підлітків із цілих сімей за такими індивідуально-психологічними характеристиками: підлітки проявляють більше тривоги, агресії, ворожих реакцій та схильностей особистості, і їм часто бракує самооцінки. У процесі дослідження наша гіпотеза підтвердилася. Провівши експериментальне дослідження, ми розробили та протестували план корекції для усунення бар'єрів у відносинах між батьками та дітьми в неповних сім'ях у корекційній роботі, особливо виходячи з його особистості та здібностей. Необхідно намагатися мінімізувати вільний час - «час нічого не робити», за рахунок привабливості для активного формування кар'єри: читання, самоосвіти, музичної кар'єри, спорту тощо. Тому, аналізуючи роботу, можна сказати, що підлітковий вік — це період, коли в житті формуються норми та способи спілкування з іншими та собою. За цей період відносини з батьками змінилися, і стосунки з батьками стали менш емоційними, ніж раніше.Документ Порівняльний аналіз клієнтів психологів та тарологів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Савченко, Анна СтаніславівнаУ роботі аналізується психологічні особливості клієнтів, які звертаються за допомогою до тарологів та психологів. Під час написання роботи було визначено теоретичне обгрунтування психологічного консультування та допомоги тарологів, загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження до якої допомоги люди звертаються частіше і як ставляться до тієї чи іншої, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано клієнтів психологів і тарологів та визначено кому більше довіряють свій психічний стан в певних ситуаціях, а також досліджено фактори ефективності роботи психологічного он-лайн консультанта та тарологаДокумент Особливості задоволеності шлюбом у молодого подружжя(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Токова, Діана СергіївнаУ роботі аналізується проблема задоволеності шлюбом у молодого подружжя, виявляються відмінності у рівні задоволеності шлюбом у членів молодого подружжя, встановлюються зв’язки між задоволеністю шлюбом чоловіків та їх дружин - членів молодого подружжя, встановлюються зв’язки між задоволеністю шлюбом членів молодого подружжя та їх конфліктністю, стажем шлюбу, рольовими паттернами та провідною репрезентативною системою. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження особливостей задоволеності шлюбом у молодого подружжя, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, проведено емпіричне дослідження особливостей задоволеності шлюбом у молодого подружжя, здійснено аналіз та якісну інтерпретацію його результатів.Документ Взаємозв’язок соціального інтелекту та комунікативної компетентності особистості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Рудь, Уляна МиколаївнаУ роботі виявляється взаємозв’язок між соціальним інтелектом та комунікативною компетентності особистості у студентів вищих навчальних закладів. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико- методологічні підстави для дослідження соціального інтелекту та комунікативної компетентності, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано взаємозв’язок соціального інтелекту та комунікативної компетентності та визначені перспективи подальших досліджень.Документ Детермінанти, особливості прояву та наслідки булінгу у підлітковому віці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Цейтіна, Вікторія ОлександрівнаУ роботі аналізується проблема впливу підліткового булінгу на майбутнє життя людини, її адаптацію та самооцінку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження підліткового булінгу у школі, було підібрано комплекс методик, адекватних цілям дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив підліткового булінгу на всіх його учасників.Документ Психологічні механізми регуляції ходьби у структурі життєвого стилю особистості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Гарькавий, Павло АндрійовичУ роботі аналізується психологічних особливостей структури та динаміки пішохідної активності студентів та її зміни в умовах пандемії КОВІД-19. Показано, що зниження ходьби в структурі життєвого стилю особистості тісно пов’язана не тільки зміною зовнішньої стимуляції до пішоходіння, але й наявними у особистості імпліцитними концепціями ходьби та фізичної активності. Обґрунтовано взаємозв’язок поширеності гіподинамії з особливостями системи імпліцитних концепцій ходьби та пішохідної активності, які по різному формують стиль життя в умовах самоізоляції та онлайн-навчання. Запропонована авторська корекційна програма для психологічної корекції та розвитку ходьби як складової життєвого стилю особистості та мотивування пішоходіння молоді в умовах пандемії, особливо з використання технологій скандинавської та пасторальної ходьби.Документ Індивідуально-психологічні особливості особистості менеджера як чинники професійного вигорання(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Вовчук, Орина БогданівнаРобота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження особливостей психологічних чинників професійного “вигорання” менеджерів комерційних організацій.Зa peзультaтaми eкcпepимeнтaльнoгo дocлiджeння у роботі встановлено, що основними компонентами особистісних особливостей менеджерів для виникнення емоційного вигорання є : деструктивна компенсація професійного вигорання, занурення у професію, емоційна дихотомічність, зниження значущості робочих обов'язків. Всього виділився лише один конструктивний чинник, який характеризує особистість менеджера, як здатну справлятися з емоційним і професійним вигоранням за допомогою збільшення значущості своїх професійних компетенцій. Обґрунтовано й апробовано діагностичний інструментарій, що дозволяє виявити особистісні чинники, які впливають на виникнення феномену емоційного вигорання у менеджерів. Визначено, що важливу роль у профілактиці емоційного вигорання відіграє застосування адаптивних та проактивних копінг-стратегій, наявність копінг-ресурсів, проведення тренінгів та регулярне комунікування із працівниками для своєчасного виявлення феномену. В результаті емпіричного дослідження було виявлено, що шкала деперсоналізації має низький рівень критичності, шкала емоційного виснаження має вкрай високий рівень вигорання, а шкала редукції професіоналізму середній, але ближче до високого. Асиметрія шкали емоційного виснаження має позитивне значення, що говорить про те, що дана шкала має тенденцію до високих значень. Встановлено, що емоційне вигорання розглядається, як комплекс симптомів характеристик психіки професіонала, що відображає специфіку його взаємодії із зовнішнім середовищем та включає різну кількість основних компонентів. Наслідки емоціонального вигорання можуть виражатися як в психосоматичних порушеннях, так і в суто психологічних змінах особистості, те й інше має безпосереднє значення для соціального і психосоматичного здоров'я особистості. Дослідження показало, що індивіди з високим емоційним вигоранням володіють більшою емоційною стійкістю, краще слідують суспільним нормам і мають більшу витримкою перед складними життєвими ситуаціями, вони більш ригідні, орієнтовані на реальність і стійкі в інтересах, але при цьому виявляють зовнішню емоційну стійкість. Також, вони схильні до вимогливості до себе, керуються сильним почуттям належного, схильні брати на себе відповідальність. Практичне значущість полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані у розробці ефективних методів психологічної допомоги у комерційній сфері для поліпшення емоційної атмосфери у підприємстві, своєчасному виявленню феномену емоційного вигорання у працівників. Дослідження може бути корисним для керівників, управлінців, HR-менеджерів та штатних психологів, для запобігання виникнення або розвитку емоційного вигорання у менеджерів або інших співробітників.Документ Розвиток і формування самостійності у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Магда, Маргарита СергіївнаРобота присвячена проблемі формування самостійності дошкільників та молодших школярів. Розкрито поняття самостійності. Проаналізовано особливості виховання самостійності дітей дошкільного віку. Виділено шляхи формування самостійності у молодших школярів. Визначено практичний аспект особливостей розвитку самостійності в закладах освіти у дошкільників та молодших школярів. Окреслено критерії та показники вихованості самостійності у дошкільників та молодших школярів. Здійснено діагностику рівня самостійності особистості молодшого школяра.Документ Формування сприятливого соціально-психологічного клімату в спортивній команді(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шаршань, Назарій МихайловичУ кваліфікаційній роботі вивчаються особливості психологічної підготовки баскетболістів. В роботі представлені результати вивчення індивідуально особистісних особливостей спортсменів. Результати педагогічного дослідження можуть використовуватися тренерами з усіх видів спорту, для підвищення ефективності тренувального процесу.Документ Розвиток вольових якостей особистості підлітків як фактор успішності в навчанні(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Артмеладзе, Марі ТаріелівнаУ роботі розкрито актуальність проблеми дослідження вольових якостей у підлітковому віці. Теоретично доведено, що проблема волі і вольових якостей завжди була актуальною і в той же час складною. Розкрито психологічну сутність розвитку волових якостей підлітків як фактору успішності в навчанні. Визначено та описано волові якості, що впливають на успішність в навчальній діяльності підлітків. Експериментально визначено рівні розвитку вольових якостей підлітків і доказано вплив рівня розвитку вольових якостей на рівень навчальних досягнень. Розроблено корекційну програму щодо формування вольових якостей підлітків.Документ Психологічні особливості виникнення конфліктів серед молодих сімей(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кєворкова, Анастасія АндріївнаУ роботі здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми подружнього конфлікту у молодих сім'ях. Розкрито форми конфліктів у різних ситуаціях сімейного життя. Виявлено зв'язки між формами поведінки членів подружжя та ступенем конфліктності молодої сім'ї. Проведено емпіричне дослідження з метою встановлення психологічних особливостей конфліктів у молодих сім'ях. Розроблено зміст тренінгу задля попередження конфліктів у молодих сім'ях та сформульовано рекомендації молодим сім'ям з оптимізації подружніх відносин.Документ Особливості формування смисложиттєвих орієнтацій майбутніх психологів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Трефілова, Софія ВадимівнаУ роботі аналізується проблема формування смисложиттєвих орієнтацій майбутніх психологів та концепція смисложиттєвих орієнтацій у контексті особистісно-діяльнісного підходу. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження смисложиттєвих орієнтацій майбутніх психологів, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив об’єктивної реальності освітнього середовища закладу вищої освіти та смислової реальності суб’єкта навчання на формування смисложиттєвих орієнтацій.Документ Психологічні особливості мотивації успіху у студентів першого курсу(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Крейнікова, Єлизавета ДмитрівнаУ роботі аналізується проблеми психологічних особливостей мотивації успіху у студентів першого курсу, вивчається теоретичний аналіз дослідження самооцінки у студентів першого курсу. Під час написання роботи було визначено загальні теоретично-методологічні підстави для дослідження психологічних особливостей мотивації у студентів першого курсу та впливу на них рівня самооцінки, підібрано комплекс методик, відповідних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив спеціальностей на рівень самооцінки та рівень мотивації успіху, та виявлено які фактори впливають на формування мотивації успіху.Документ Психологічні засоби зниження прояву агресії у підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Демчук, Богдана АртемівнаВ дослідженні представлено проблему агресивності сучасних підлітків та програму корекції. Проблема виховання підлітків з агресивною поведінкою є однією з найбільших проблем в сучасній психології та педагогіці. Для дослідження агресивної поведінки підлітків, були підібрані методики за віковим принципом, з урахуванням індивідуальних особливостей дітей. Програма корекції наочно показала можливість зниження агресії.Документ Корекція страхів у дітей дошкільного віку методами арт-терапії(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Троненко, Олександра ДмитрівнаУ роботі розкривається потенціал арт-терапевтичних методик які можуть розширити інструментарій засобів зниження рівня страху у дітей дошкільного віку. Також аналізується застосування методів арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження страху у дітей, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив страху та причини його виникнення на дітей дошкільного віку та визначено шляхи профілактики та подолання страху у дітей методами арт-терапії. Також розроблено корекційну програму, яка спрямована на актуалізування почуття страху у дітей дошкільного віку. Програма дозволяє допомогти дитині взяти під контроль об’єкт страху, навчати дитину регулювати свій емоційний стан та підвищувати впевненість дитини у собі, та її самооцінку.Документ Психологічні особливості адаптації дитини до дитячого садка(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Соколова, Карина ВадимівнаУ роботі аналізується проблема адаптації дитини в дитячому садку, виявляється взаємозв’язок між компетентнiстю педагога та швидкістю адаптації дитини в дитячому садку. Також робиться акцент на важливості участі батьків у процесі адаптації дитини в дитячому садку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження адаптації дитини в дитячому садку, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив роботи педагога та ставлення батькiв на швидкість та легкість адаптації дитини в дитячому садку та визначено рекомендації для педагогів та батьків дитини, що проходить адаптацію в дитячому садку.Документ Вплив синдрому дефіциту уваги і гіперактивності на виникнення залежності у дорослих(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Владімірський, Владислав ОлександровичМетою дослідження було створення підвищеної обізнаності про специфічний зв’язок між залежністю та СДУГ. Результати поточного дослідження показали, що дорослі, яким діагностували СДУГ у дитинстві або які дізналися пізніше в житті про діагноз СДУГ, мали подібний досвід між собою, який включав: стурбованість тим, що вчителі не знали, як з ними спілкуватися, раннє виникнення залежності, вживання різних речовин, щоб почуватись спокійно, управляти своїм почуттям тривоги та справлятися з низькою самооцінкою, виявленим генетичним фактором та дисфункціональні життєві навички в різних середовищахДокумент Інститут української сім’ї: особливості його трансформації та уявлення студентів про батьківську родину(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Біляєва, Анна ПавлівнаАктуальність обраної теми дослідження обумовлена соціальною значущістю сім'ї. У зв'язку з новими культурно-історичними реаліями: глобалізацією, поглибленням антропологічної кризи, підміною реальності гіперреальністю, соціальною, політичною та економічною нестабільністю, відсутністю правових гарантій, невизначеним майбутнього та ситуацією змін дана тема потребує детального розгляду та аналізу. У першому теоретичному розділі розглядаються поняття сім'ї, її типи та функції. Описано структуру родини. Проаналізовано основні проблеми інституту сім'ї в сучасній психології. У другому теоретичному розділі дається інформація щодо трансформацій української сім'ї. Обґрунтовується значущість сім'ї та сімейні цінності. Викладений матеріал про традиційний уклад життя. В емпіричному розділі роботи представлено результати аналізу показників уявлення студентів про батьківську родину. Концептуальна та емпірична гіпотеза підтвердилися. Зміни в українських сім'ях дійсно можна простежити в уявленнях студентів про батьківську сім'ю, а також виявлено якою є батьківська родина молодих людей.Документ Особливості дитячо-батьківських стосунків у неповній сім’ї(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Рукавичка, Анастасія ОлегівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження особливостей дитячо-батьківських стосунків у неповній сім’ї. Результати дослідження можуть використовуватися в дошкільних закладах для батьків-одинаків, при розробці навчальних програм з курсів «Психологія сім'ї», «Сімейне консультування», «Соціальна психологія». Розроблений психологічний тренінг «Пізнай себе і свою дитину» можна використовувати в корекційній роботі неповних сімей, як програму соціально-психологічного супроводу батьків-одинаків, а також може бути корисним для психологів, психотерапевтів, фахівців із соціальної роботи при вирішенні сімейних проблем, при діагностиці та корекційній роботі в консультаційних та реабілітаційних центрах.Документ Корекція страхів у дітей дошкільного віку методами арт-терапії(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Троненко, Олександра ДмитрівнаУ роботі розкривається потенціал арт-терапевтичних методик які можуть розширити інструментарій засобів зниження рівня страху у дітей дошкільного віку. Також аналізується застосування методів арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження страху у дітей, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив страху та причини його виникнення на дітей дошкільного віку та визначено шляхи профілактики та подолання страху у дітей методами арт-терапії. Також розроблено корекційну програму, яка спрямована на актуалізування почуття страху у дітей дошкільного віку. Програма дозволяє допомогти дитині взяти під контроль об’єкт страху, навчати дитину регулювати свій емоційний стан та підвищувати впевненість дитини у собі, та її самооцінку.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »