денна форма Консультування та корекційно-розвивальна робота (Психологія) (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд денна форма Консультування та корекційно-розвивальна робота (Психологія) (Студенти) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 49
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Адаптація студентів до навчального процесу у вищій школі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Стецун, Ірина ЮріївнаРобота присвячена психологічному аналізу проблеми адаптації студентів-першокурсників на етапі навчання у вищому навчальному закладі. Розкрито психологічну сутність поняття адаптація. Проаналізовано наукові підходи до вивчення адаптації в психолого-педагогічній літературі. Визначено механізми та фактори, які впливають на адаптацію студентів-першокурсників. Здійснено дослідження адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі. Проведено діагностику рівня адаптації студентів-першокурсників у ЗВОДокумент Батьківсько-дитячі стосунки як фактор формування комунікативних здібностей підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Киричук, Олександра РусланівнаВипускна кваліфікаційна робота є практичним дослідженням з питань «формування комунікативних здібностей підлітків шляхом впливу батьківського виховання». Метою роботи є обґрунтування та перевірка умов формування комунікативних здібностей підлітків шляхом впливу батьківського виховання.У першому розділі досліджуються теоретичні засади вивчення підліткової комунікації. У другому розділі було проведено експериментальну роботу, щодо формування у підлітків комунікативних здібностей.В ході експериментальної роботи були відзначені типові реакції підлітків, що визначили специфіку здійснення процесу формування їх комунікативних здібностей в результаті освоєння театральної творчості. На основі включеного спостереження, використання діагностичних методик встановлено, що виділені особливості зумовлені, перш за все, типом індивідуально-психічного орієнтування і характером самооцінки.Документ Взаємозв’язок соціального інтелекту та комунікативної компетентності особистості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Рудь, Уляна МиколаївнаУ роботі виявляється взаємозв’язок між соціальним інтелектом та комунікативною компетентності особистості у студентів вищих навчальних закладів. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико- методологічні підстави для дослідження соціального інтелекту та комунікативної компетентності, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано взаємозв’язок соціального інтелекту та комунікативної компетентності та визначені перспективи подальших досліджень.Документ Взаємозв’язок темпераменту і основних стратегій поведінки молоді у вирішенні конфліктів (на прикладі ТОВ «Епіцентр К»)(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кащенко, Олена СергіївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження взаємозв’язку темпераменту і основних стратегій поведінки молоді віком від 18 до 25 років у вирішенні конфліктних ситуацій. Практична значущість дослідження полягає у тому, що керівництво ТОВ «Епіцентр К» може застосувати дані, отримані в результаті проведеного соціологічного дослідження для профілактики, запобігання та вчасного врегулювання конфлікту у процесі своєї господарської діяльності відповідно до типів темпераменту своїх співробітників; при розробці рекомендацій психологів щодо проблеми взаємозв’язку темпераменту людини віком від 18 до 25 років з варіантами її конфліктної поведінки, а також у сфері оптимізації емоційних станів у процесі консультативної, тренінгової та корекційної роботи практичних психологів.Документ Використання методів Арт-терапії в роботі з проявом агресії у дітей дошкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Пилипенко, Карина ВладиславівнаУ роботі аналізується проблема агресії у дітей дошкільного віку, Аналіз теоретичного аспекту проблеми прояву агресивної поведінки у дошкільнят, який показав, що важливу роль відіграє сім'я, оскільки саме вона є прикладом наслідування для дітей. На різних етапах роботи були використані різні методи психологічного дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури; спостереження; бесіда; тестування (методики: малюнок «Неіснуюча тварина», «Тест руки Вагнера», графічна методика М.А. Панфiлової «Кактус».).Документ Вплив дитячо-батьківських відносин на самооцінку підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Дергільова, Марія ОлексіївнаУ роботі описано психофізіологічні особливості розвитку у підлітковому віці та проведено теоретичний аналіз змісту самооцінки і самосвідомості у підлітковому віці. Перелічено основні етапи розвитку самооцінки у підлітків та окремо названо психологічні чинники становлення самооцінки у підлітків. Проведене нами дослідження доводить, що типи сімейних відносин впливають на самооцінку підлітків і рівень агресії, що було підтверджено статичним методом, розрахованим за допомогою програми Excel. Слід зазначити, що були виявлені як сильні, так і слабкі зв’язки, що існують тільки на рівні тенденції. Кожен параметр в даному дослідженні виражений в різному ступені. Узагальнення та інтерпретація отриманих результатів експерименту дають підстави зробити висновки про те, що батьківські відносини суттєво впливають на становлення самооцінки підлітків, в залежності від специфіки дитячо-батьківських відносин підлітків з батьками.Документ Вплив комунікативної толерантності на формування психологічного клімату юнацького колективу(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Плахотник, Аліна ОлександрівнаУ роботі аналізується головні підходи до проблеми комунікативної толерантності і її зв’язку з формуванням психологічного клімату колективу. Викладено погляди вітчизняних і зарубіжних філософів, соціологів, психологів щодо психологічного змісту понять: толерантність, психологічний клімат, та зроблено аналіз змісту комунікативної толерантності. На різних етапах роботи були використані різні методи психологічного дослідження: аналіз психолого-педагогічної літератури; спостереження; бесіда; тестування; розроблено програму соціально-психологічного тренінгу «Мій колектив – мій світ», для формування позитивного соціально-психологічного клімату юнацького колективу.Документ Вплив порушених сімейних стосунків на психічний розвиток дитини(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кривошея, Олександра ВолодимирівнаУ роботі аналізується функціональність та дисфункціональність сім’ї, стилі порушених сімейних відносин, та опис акцентуацій характеру дитини. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні засади проблеми впливу сімейного виховання на розвиток особистості дитини. Для емпіричного дослідження було виявлено гіпотезу, яка зазначає, існує взаємозв'язок між типами батьківського виховання і типом акцентуацій характеру. Також для емпіричної частини були підібрано комплекс методик, проведена первина та вторинна обробка даних, та проаналізовано кореляції, що підтверджують дану гіпотезу.Документ Вплив синдрому дефіциту уваги і гіперактивності на виникнення залежності у дорослих(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Владімірський, Владислав ОлександровичМетою дослідження було створення підвищеної обізнаності про специфічний зв’язок між залежністю та СДУГ. Результати поточного дослідження показали, що дорослі, яким діагностували СДУГ у дитинстві або які дізналися пізніше в житті про діагноз СДУГ, мали подібний досвід між собою, який включав: стурбованість тим, що вчителі не знали, як з ними спілкуватися, раннє виникнення залежності, вживання різних речовин, щоб почуватись спокійно, управляти своїм почуттям тривоги та справлятися з низькою самооцінкою, виявленим генетичним фактором та дисфункціональні життєві навички в різних середовищахДокумент Гендерні особливості стресостійкості у студентів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Панасенко, Олена ОлександрівнаУ роботі аналізуються особливості навчального стресу, відмінності в стресостійкості у студентів чоловічої та жіночої статі. Під час написання роботи була вивчена наукова література на тему стресу та стресостійкості, підібрано комплекс методик, досліджені та проаналізовані гендерні особливості стресу та стресостійкості у студентів, а також розроблено рекомендації щодо підвищення рівня стресостійкості.Документ Детермінанти, особливості прояву та наслідки булінгу у підлітковому віці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Цейтіна, Вікторія ОлександрівнаУ роботі аналізується проблема впливу підліткового булінгу на майбутнє життя людини, її адаптацію та самооцінку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження підліткового булінгу у школі, було підібрано комплекс методик, адекватних цілям дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив підліткового булінгу на всіх його учасників.Документ Дитячі страхи та способи їх корекції у дітей дошкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Зав'ялова, Марія ОлександрівнаУ роботі аналізується проблема дитячих страхів та тривожності, природи та симптомів їх виникнення, віковий фактор прояву страху та тривоги у дітей, а також було запропоновано та описано корекційну програму для дітей старшого дошкільного віку, яка може допомогти побороти відчуття страху у дітей або ж послабити їх прояв. Під час написання роботи було визначено загальні теоретичні підходи поняття страх, емоція, тривога, методи та способи роботи із дітьми, підібрано методики для проведення експериментального дослідження в одному із закладів дошкільного виховання для виявлення ступеня, характеру та виду страху у кожної дитини з досліджуваної групи.Документ Зв’язок емоційного інтелекту та бар’єрів у міжособистісному спілкуванні у молодому віці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Божевський, Євгеній ВікторовичУ роботі аналізується зв'язок емоційного інтелекту з бар’єрами у міжособистісному спілкуванні у молодому віці. Під час написання роботи було проведено теоретико-методологічний аналіз феномену емоційного інтелекту, бар’єрів міжособистісного спілкування та психологічних особливостей молодого віку. На основі проведеного аналізу було підібрано та обґрунтовано комплекс методик дослідження, визначено методи статистичної обробки емпіричних даних - це дозволило провести діагностування та дослідити зв’язок емоційного інтелекту та бар’єрів у міжособистісному спілкуванні у молодому віці.Документ Корекція страхів у дітей дошкільного віку методами арт-терапії(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Троненко, Олександра ДмитрівнаУ роботі розкривається потенціал арт-терапевтичних методик які можуть розширити інструментарій засобів зниження рівня страху у дітей дошкільного віку. Також аналізується застосування методів арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження страху у дітей, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив страху та причини його виникнення на дітей дошкільного віку та визначено шляхи профілактики та подолання страху у дітей методами арт-терапії. Також розроблено корекційну програму, яка спрямована на актуалізування почуття страху у дітей дошкільного віку. Програма дозволяє допомогти дитині взяти під контроль об’єкт страху, навчати дитину регулювати свій емоційний стан та підвищувати впевненість дитини у собі, та її самооцінку.Документ Корекція страхів у дітей дошкільного віку методами арт-терапії(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Троненко, Олександра ДмитрівнаУ роботі розкривається потенціал арт-терапевтичних методик які можуть розширити інструментарій засобів зниження рівня страху у дітей дошкільного віку. Також аналізується застосування методів арт-терапії у роботі з дітьми дошкільного віку. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження страху у дітей, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано вплив страху та причини його виникнення на дітей дошкільного віку та визначено шляхи профілактики та подолання страху у дітей методами арт-терапії. Також розроблено корекційну програму, яка спрямована на актуалізування почуття страху у дітей дошкільного віку. Програма дозволяє допомогти дитині взяти під контроль об’єкт страху, навчати дитину регулювати свій емоційний стан та підвищувати впевненість дитини у собі, та її самооцінку.Документ Особливості вибору комп’ютерних ігор дорослими(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Леонович, Матвій ГеннадійовичУ кваліфікаційній роботі вивчаються особливості впливу підсвідомих страхів на вибір комп’ютерної гри серед групи дорослих людей, які з тою чи іншою частотою у вільний час грають у відеоігри. В роботі представлені результати вивчення вподобань гравців щодо жанрів ігор, рівня їхньої ситуативної та особистісної тривожності, ступеню комп’ютерної аддикції.Документ Особливості дитячо-батьківських стосунків у неповній сім’ї(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Рукавичка, Анастасія ОлегівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження особливостей дитячо-батьківських стосунків у неповній сім’ї. Результати дослідження можуть використовуватися в дошкільних закладах для батьків-одинаків, при розробці навчальних програм з курсів «Психологія сім'ї», «Сімейне консультування», «Соціальна психологія». Розроблений психологічний тренінг «Пізнай себе і свою дитину» можна використовувати в корекційній роботі неповних сімей, як програму соціально-психологічного супроводу батьків-одинаків, а також може бути корисним для психологів, психотерапевтів, фахівців із соціальної роботи при вирішенні сімейних проблем, при діагностиці та корекційній роботі в консультаційних та реабілітаційних центрах.Документ Особливості задоволеності шлюбом у молодого подружжя(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Токова, Діана СергіївнаУ роботі аналізується проблема задоволеності шлюбом у молодого подружжя, виявляються відмінності у рівні задоволеності шлюбом у членів молодого подружжя, встановлюються зв’язки між задоволеністю шлюбом чоловіків та їх дружин - членів молодого подружжя, встановлюються зв’язки між задоволеністю шлюбом членів молодого подружжя та їх конфліктністю, стажем шлюбу, рольовими паттернами та провідною репрезентативною системою. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження особливостей задоволеності шлюбом у молодого подружжя, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, проведено емпіричне дослідження особливостей задоволеності шлюбом у молодого подружжя, здійснено аналіз та якісну інтерпретацію його результатів.Документ Особливості комунікативної компетентності працівників кол-центру(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Перекрестова, Анастасія ІгорівнаУ роботі аналізуються особливості комунікативної компетентності працівників кол-центрів, проблеми ї її формування та виявили структуру комунікативної компетентності. Під час роботи було визначено загальні та теоретико- методологічні підстави для дослідження формування особливостей комунікативної компетентності кол-центрів, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, про діагностовано та проаналізовано вплив колективу на розвиток особливостей комунікативної компетентності працівників кол-центрів та визначено шляхи її формування.Документ Особливості образу світу оптимістів і песимістів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кузьміна, Тетяна ОлексіївнаУ роботі аналізуються психологічні особливості образу світу оптимістів та песимістів. Показано багатоманітність форм оптимізму та песимізму залежно від персоноцетричної та світоцентричної його спрямованості, просторового та часового масштабу образу світобачення. Обґрунтовано взаємозв’язок світоглядного та особистого оптимізму й песимізму. Запропонована ймовірнісного профілю майбутнього. Здійснено аналіз та інтерпретацію оптимізму та песимізму студентів у ймовірнісних профілях свого прийдешнього та майбуття України
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »