2023-2024 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2023-2024 н.р. за Ключові слова "булінг"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Емоційний інтелект підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024) Чекова А.В.Кваліфікаційна робота здобувача 2-го курсу, спеціальності 053 «Психологія» (у форматі магістр) (Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро, кафедри інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи) присвячена проблемі емоційного інтелекту підлітків як чинника запобігання шкільному булінгу. У кваліфікаційній роботі теоретично узагальнено та емпірично верифіковано емоційний інтелект підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу. У теоретичному розділі з’ясовано, що емоційний інтелект визначається як здатність людини до усвідомлення, прийняття та управління емоційними станами і почуттями: як власними, так і інших людей. Визначено, що булінг є досить поширеним у суспільстві, має складну рольову структуру та різні форми прояву. За своєю сутністю булінг – це специфічна форма комунікативної взаємодії агресивного характеру, при якій сильніша (авторитетніша) особа (або група осіб) систематично і цілеспрямовано переслідує іншу (слабшу, аутсайдера). Ситуація булінгу не обмежується лише ролями «агресора» і «жертви», вона «втягує» і інших, роблячи їх активними або пасивними учасниками цих відносин. У результаті аналізу отриманих емпіричних даних визначено, що найпоширенішою формою булінгу серед учнів закладів загальної середньої освіти 12-16 років є вербальна. Проаналізовано соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків, які задіяні в процесі булінгу. Емоційний інтелект в підлітковому віці знаходиться на низькому рівні розвитку. Слід зазначити, що результати емпіричного дослідження вказують на те, що когнітивний компонент емоційного інтелекту формується швидше, в той час, як афективний і конативний компоненти в підлітковому віці є ще недостатньо сформованими. Обґрунтовано взаємозв’язок соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту підлітків з проявами булінгу в умовах шкільного середовища. Перспективи подальшого дослідження полягають у поглибленому вивченні динаміки розвитку емоційного інтелекту компонентів на різних етапах онтогенезу. Потребують подальшого вивчення особливості трансформацій булінг-структур в освітньому середовищі. А також є необхідність у вдосконаленні роботи освітніх закладів по запобіганню булінгу.Документ Психологічний вплив використання прямих трансляцій (стрімінгові додатки) на психічний стан особистості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024) Коновалова А.О.Кваліфікаційне дослідження присвячено проблемі психологічного впливу використання прямих трансляцій (стрімінгові додатки) на психічний стан особистості. Дане дослідження спрямоване на теоретичний та практичний аналізи психологічного впливу використання прямих трансляцій (стрімінгові додатки) на психічний стан особистості. Визначено особливості он-лайн стосунків та ризики негативного психологічного впливу. Проаналізовано проблему парасоціальних стосунків та виявлено, що вони є причиною виникнення емоційного задоволення від стрімерів та їхніх попередників, тих, що просто постили пости та підтверджено наявність парасоціальних стосунків у аналізі інтерв’ю опитуваних. Проаналізовано проблему використання соціальних медіа та її зв'язок із психічним здоров'ям. Проведено інтерв’ю, опитуваними яких є люди різних національностей з різних країн світу, які використовували гедонічну платформу LiveMe та здійснен переклад усіх інтерв’ю на українську мову. Шляхом використовування якісного методу дослідження були проаналізовані всі інтерв’ю та отримані результати. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження вивчення психологічного впливу використання прямих трансляцій (стрімінгові додатки) на психічний стан особистості виявили здебільшого негативний влив використання стрімінгових платформ, такий, як депресивний стан, підвищення рівня тривожності, прокрастинація, відчуження від реальності, ілюзія ідеального життя, проблема одинокості, булінг, газлайтинг та фізичну і емоційну залежності. Також, в результаті дослідження виявлено такий феномен, як підвищення самооцінки у користувачів стрімінгових платформ та покращення навичок спілкування, у тих користувачів, які хотіли підвищити рівень знання іноземної мови та навіть серед антисоціальних у реальному житті людей.