Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Студенти)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Підприємництво, торгівля та біржова діяльність (Студенти) за Ключові слова "асортиментний портфель"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження ринку косметичних товарів та попиту їх споживачів(Уніерситет імені Альфреда Нобеля, 2024-01-15) Сидоренко Анастасія ЄвгенівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження діяльності ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку косметичних товарів та його сегментів. Розглянуто теоретичні аспекти класифікації косметичних товарів та їх показників якості. Наведено економічну характеристику ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Систематизовано методичні підходи до вивчення попиту споживачів з урахуванням особливостей споживання косметичних товарів. Досліджено структуру асортименту косметичних товарів в ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Проведено товарознавчу експертизу тональних кремів, що реалізуються в ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Розглянуто шляхи підвищення обсягів продажів в ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Вивчено напрями формування попиту на косметичні товари та їх асортимент. Визначення портрету потенційного споживача косметичних товарів для ТОВ «БОМОНД ГРУПП». Запропоновано шляхи оптимізації асортиментного портфеля ТОВ «БОМОНД ГРУПП».Документ Дослідження якості парфумерних товарів як етап удосконалення асортиментного портфелю торговельного підприємства(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Єпік Степан ТарасовичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти формування асортиментної політики та товарного асортименту торговельного підприємства, досліджено чинники зовнішнього та внутрішнього оточення, котрі впливають на формування асортименту товарів та методи оцінювання товарного асортименту. Проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища торговельного підприємства. Досліджено якість парфумерних рідинних товарів різних виробників за органолептичними та фізико-хімічними показниками. За допомогою ABC-XYZ-аналізу розроблено рекомендації щодо удосконалення асортиментного портфелю. Їх реалізація на практиці надає можливість прогнозувати обсяги продажів парфумерних товарів наступних періодів; знизити ризик перебоїв у торговельної діяльності підприємства; знизити сумарний товарний запас; у цілому підвищити ефективність управління товарними запасами в магазині.Документ Організація продажів взуття спеціального призначення(2020-01-24) Чобіт, Максим ГригоровичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження діяльності магазину взуття ”Sandalet” для споживачів зі специфічними потребами Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку взуття спеціального призначення. Наведено загальну класифікацію, особливості ортопедичного та профілактичного взуття. Визначеноособливості та етапиформуванняасортиментного портфелю торговельногопідприємства “Sandalet”. Дослідженоякість та асортиментуортопедичноговзуття в “Sandalet”.Проаналізованоасортиментортопедичного взуття в магазині “Sandalet”. Досліджено якість взуття спеціального призначення. Розглянуто особливості організації продажів взуття спеціального призначення. Визначено ринок по функціях та потребах. Проведено сегментацію споживачів взуття спеціального призначення. Визначено особливості продажів досліджуваного взуття.Документ Формування асортиментного портфеля в мережевому ритейлі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2023) Максименко Ганна ОлександрівнаКваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей формування асортиментного портфеля в мережевому ритейлі. Розглянуто теоретичні основи дослідження асортиментного портфеля, його формування, визначено методичні підходи до формування оптимального асортиментного портфеля в мережевих структурах. В практичній частині кваліфікаційної роботи було дослідження передумов формування асортиментного портфеля на прикладі ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», перевірено якість борошняних кондитерських виробів, на прикладі власної пекарні, як підґрунтя формування асортиментного портфеля в мережі, сегментацію споживачів, проведено прогнозування обсягів продажів за лінійним, параболічним, поліноміальним трендами, обґрунтовано моделі оптимізації асортиментного портфеля та запропоновано пропозиції щодо розробки заходів стимулювання попиту споживачів.