Кафедра психології та педагогіки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра психології та педагогіки за Ключові слова ": освітньо-наукова програма"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ З досвіду впровадження освітньо-наукової програми «Професійна освіта» для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)(Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Дніпро: ТОВ «Роял Принт», 2021) Лебідь, Ольга; Волкова, НаталіяУ статті розкрито досвід впровадження освітньо-наукової програми «Професійна освіта» для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) у ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля». Охарактеризовано особливості та мету освітньо-наукової програми «Професійна освіта», а також її структуру (освітня і наукова складові). Наведено обсяг освітньої складової освітньо-наукової програми – 45 кредитів ЄКТС, з яких цикл дисципліни загальної (18 кредитів ЄКТС) та професійної (27 кредитів ЄКТС) підготовки, серед яких дисципліни вільного вибору здобувачів (12,5 кредитів ЄКТС). Особлива увага в освітньо-науковій програмі приділяється змісту компетентностей, достатніх для розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері освіти. Подано стислу характеристику змісту наукової складової програми, яка передбачає здійснення власних фундаментальних та/ або прикладних наукових досліджень з відповідним оформленням одержаних наукових результатів у вигляді дисертаційної роботи, апробацію результатів дослідження. Обґрунтовано та визначено методологічні підходи (системний, компетентнісний, діяльнісний, адрагогічний, студентоцентрований, особистісно орієнтований, партисипативний, середовищний, інтегративний) і принципи (системності, науковості, систематичності й послідовності, наочності, інтеграції теорії та практики, свідомості й активності, індивідуального підходу, самостійності й активності суб’єктів навчання, міжпредметних зв’язків, позитивного емоційного фону навчання, забезпечення єдності освітніх, розвивальних і виховних функцій) реалізації освітньо-наукової програми. Визначено основні види навчальних занять, методів та засоби навчання майбутніх докторів філософії. Акцентовано увагу на особливостях пошукової дослідницької діяльності аспірантів. Детально охарактеризовано шляхи реалізації індивідуальної освітньої траєкторії для кожного аспіранта. Подано приклади наукових досягнень здобувачів вищої освіти (публікації у фахових виданнях, збірниках наукових праць, публікації результатів наукових досліджень іноземною мовою, проведення наукових досліджень у рамках виконання науково-дослідної роботи кафедри, проходження науковопедагогічного стажування тощо).