2024 Бакалаври (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Запровадження практики соціально відповідального ведення бізнесу на підприємстві.(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Ющенко Артем СергійовичУ роботі розглянуто теоретичні та методологічні основи управління іміджем підприємства. Вивчено сутність поняття іміджу підприємства як довгострокової конкурентної переваги. Представлено основні складові системи управління іміджем підприємства та способи його використання. Систематизовано методичні підходи до впровадження системи управління іміджем підприємства. Досліджено основні аспекти управління іміджем підприємства на прикладі ТОВ «КРОППЕРС ГРУП». Проведено економічний та маркетинговий аналіз основних показників підприємства. Здійснено оцінку впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища на формування корпоративного іміджу ТОВ «Кропперс Груп» . Розглянуто модель формування іміджу ТОВ «Кропперс Груп». Розроблено заходи оптимізації формування іміджу підприємства.Документ Дослідження конкурентоспроможності продукції у сфері виробництва(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Філатов Віталій ВолодимировичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти формування конкурентоспроможності продукції виробничих підприємств, визначено сутність поняття конкурентні переваги та їх зміст. Проаналізовано вплив конкурентоспроможності продукції виробничого підприємства на ефективність його функціонування. Проаналізовано стан ринку піддонів в Україні та визначено основні тенденції його розвитку. Наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «НІКО-ПАЛЛЕТС», визначено його основних конкурентів, досліджено показники якості піддонів, розроблено шкалу оцінювання піддонів та визначено їх конкурентоспроможність. Досліджено основні показники конкурентоспроможності виробничого підприємства тарно-пакувальної галузі, проаналізовано конкурентоспроможність ТОВ «НІКО-ПАЛЛЕТС» та запропоновано шляхи підвищення якості тарної продукції.Документ Дослідження асортименту та якості продовольчих товарів різних виробників на торговельному підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Філатенко Микита РомановичКваліфікаційну роботу присвячено управлінню асортиментом роздрібних торгових підприємств, на прикладі мережі супермаркетів ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Розглядаються принципи формування асортиментної політики задоволення потреб клієнтів і збільшення продажів. Досліджується роль широти та різноманітності асортименту, а також необхідність постійного оновлення та адаптації до ринкових умов, що змінюються. Аналізуються стратегії якості, конкурентних цін та акцій. Наголошується на важливості моніторингу ринку та позиціонування компанії. Розглядаються сучасні методи мерчендайзингу. Робота включає рекомендації щодо покращення асортиментної політики через маркетингові дослідження та оптимізацію асортименту. Акцент зроблено на стратегічний підхід до формування асортименту. Дається оцінка важливості цих заходів для стійкості та конкурентоспроможності. Пропозиції можуть бути корисними для фахівців роздрібної торгівлі.Документ Дослідження якості і асортименту цукерок різних виробників на торговельному підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Тімофеєв Ілля ФедоровичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту і якості цукерок, а саме вивчено класифікацію і характеристику асортименту цукерок, визначено чинники, що формують їх асортимент і якість та розкрито вимоги щодо якості цукерок й причин виникнення дефектів. Наведено організаційно-економічну характеристику супермаркету «Варус-1» ТОВ «Омега», досліджено органолептичні і фізико-хімічні показники якості цукерок. Досліджено асортимент цукерок у супермаркеті «Варус-1» ТОВ «Омега» та проаналізовано його структуру.Документ Дослідження товарознавчих характеристик пива та шляхи активізації його продажу(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Спектор Андрій ОлександровичВ кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти дослідження харчової цінності, споживчих властивостей, органолептичних та фізико-хімічних показників якості пива. Досліджено стан та тенденції ринку пива. Вивчено класифікацію, асортимент та чинники, що впливають на якість пива. Проведено дослідження якості та асортименту пива в ТОВ «АТБ-Маркет», наведена товарознавча оцінка якості пива світлого вітчизняних виробників в ТОВ «АТБ-Маркет». Розглянуто вплив рекламно-інформаційних засобів на процес продажу та законодавчі обмеження стосовно реклами пива. Досліджено стан використання рекламно-інформаційних засобів у магазині «АТБ-Маркет» (№ 165 м.Дніпро).Документ Вдосконалення процесів у поштовій логістиці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Сомов Максим ДмитровичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження побудови логістичних ланок. Представлено класифікацію та показники якості надання логістичних послуг. Вивчено критерії, метрики та показники ефективності підприємства. Систематизовано методичні підходи до оцінки якості та оптимізації ланцюгів доставки на логістичному підприємстві. Досліджено діяльність компанії ТОВ «НОВА ПОШТА». Проведено оцінку логістичних процесів підприємства. Проведено аналіз основних бізнес процесів та принципів побудови логістичних ланок. Надано пропозиції щодо оптимізації та покращення бізнес процесів. Запропоновано можливі методи оптимізації, зміни та коректування в бізнес процесах та логістичних ланцюгах компанії ТОВ «НОВА ПОШТА».Документ Товарознавча оцінка якості дитячого взуття та активізація його продажу у спеціалізованому магазині(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Сирота Кристина ЮріївнаУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти особливостей ринку дитячого взуття, досліджено стан та тенденції його розвитку, визначено основні складові формування якості і асортименту дитячого взуття. Проведено дослідження якості дитячого взуття у спеціалізованому магазині. Проаналізовані основні показники асортименту дитячого взуття. Розглянуто вплив рекламно-інформаційних засобів на процес продажу. Досліджено ефективність рекламно-інформаційних засобів інформування клієнтів для активізація продажу дитячого взуття у спеціалізованому магазині.Документ Дослідження якості та структури торговельного асортименту фруктово-ягідних кондитерських виробів на торговельному підприємстві.(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Сизько С.Г.Кваліфікаційна робота на тему «Дослідження якості та структури торговельного асортименту фруктово-ягідних кондитерських виробів на торговельному підприємстві» присвячена аналізу та оцінці асортименту кондитерських виробів на основі фруктів та ягід, які пропонуються на сучасному ринку. Аналізуються організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ «Сільпо-ФУД», асортимент фруктово-ягідних кондитерських виробів. Проведено перевірку якості фруктово-ягідних кондитерських виробів, які реалізує ТОВ «Сільпо-ФУД». В роботі досліджено стан і тенденції ринку фруктово- фруктово-ягідних кондитерських виробів ТОВ «Сільпо-ФУД» за різними критеріями та проведено позиціонування асортименту продукції ТОВ «Сільпо-ФУД» в сегменті діяльності.Документ Товарознавча характеристика якості і асортименту металопластикових вікон та механізм їх ціноутворення.(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Савелова Дар’я КирилівнаУ ході виконання роботи було розглянуто стан та тенденції ринку металопластикових вікон в країні. Представлено класифікацію та асортимент металопластикових вікон. Систематизовано методичні підходи до оцінки якості металопластикових вікон. Досліджено структуру асортименту та якість металопластикових вікон ТОВ “Світеп”. Подано організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ. Проведено аналіз існуючої системи управління контролем якості. Наведено шляхи її поліпшення. Розглянуто механізм ціноутворення металопластикових вікон. Досліджено кореляцію факторів на ціноутворення. Визначено оптимальний механізм ціноутворення металопластикових вікон за SWOT-аналізом.Документ Електронна комерція як складова бізнес-процесів на торговельному підприємстві.(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Рудь Єгор ІгоровичВ роботі розглянуто теоретичні питання ролі електронної комерції та зроблений практичний аналіз на прикладі української компанії в цій сфері. Вивчено сутність електронної комерції; визначено роль електронної комерції в сучасному світі; досліджено правові аспекти ведення електронної комерції в Україні; проведено аналіз тенденцій та розвитку світового ринку електронної комерції; досліджено розвиток електронної торгівлі в Україні в умовах війни; зроблено характеристику впливу цифрових технологій на просування товарів через Інтернет; проведено аналіз діяльності компанії та її основних фінансово-господарських показників; досліджено місце ТОВ «РОЗЕТКА. УА» на ринку електронної комерції в Україні; надано пропозиції щодо застосування інформаційних технологій для просування товарів ТОВ «РОЗЕТКА. УА».Документ Підвищення ефективності діяльності торговельного підприємства за рахунок використання CRM-інструментів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Панявіна В. О.У роботі розглянуто теоретичні аспекти використання CRM-систем, зокрема їх роль у зборі, аналізі та використанні інформації про клієнтів для збільшення обсягів продажів та покращення обслуговування. Досліджено впровадження CRM для підвищення ефективності продажів, зменшення часу на обслуговування клієнтів та збільшення загальної прибутковості підприємства. Вивчено інтеграцію CRM систем на підприємстві "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД", що сприяє підвищенню рівня обслуговування клієнтів та підвищенню конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто рекомендації щодо впровадження CRM-інструментів, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності компанії "КЕРНЕЛ-ТРЕЙД" на ринку. Такий підхід дозволяє оптимізувати витрати та збільшувати ефективність управлінських рішень, спрямованих на збільшення задоволеності клієнтів та доходів підприємства.Документ Дослідження асортименту та якості панчішно-шкарпеткових виробів на промисловому підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Омелай Роман ЄвгенійовичКваліфікаційна робота присвячена дослідженню асортименту та якості панчішно-шкарпеткових виробів на промисловому підприємстві ТОВ «Ексамир». В роботі досліджуються теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості панчішно-шкарпеткових виробів, фактори, що формують асортимент та якість на промисловому підприємстві. Аналізуються організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ «Ексамир», асортимент панчішно-шкарпеткових виробів. Проведено перевірку якості шкарпеток, які реалізує ТОВ «Експамир». В роботі досліджено стан і тенденції ринку панчішно-шкарпеткових виробів. Наведено асортимент панчішно-шкарпеткових виробів ТОВ «Ексамир» за різними критеріями та проведено позиціонування продукції ТОВ «Ексамир» в сегменті діяльності.Документ Дослідження асортименту та якості заморожених десертів на підприємстві.(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Моргей Денис ЄвгенійовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості заморожених десертів. Представлено класифікацію та показники якості заморожених десертів. Вивчено асортимент заморожених десертів та його показники. Систематизовано методичні підходи до оцінки якості заморожених десертів. Досліджено структуру асортименту та якість заморожених десертів АТ «Житомирський маслозавод». Подано організаційно-економічну характеристику діяльності АТ «Житомирський маслозавод». Проведено аналіз структури асортименту заморожених десертів. Наведено порівняльну характеристику якості заморожених десертів АТ «Житомирський маслозавод». Розглянуто напрями покращення асортименту АТ «Житомирський маслозавод». Досліджено стан і тенденції ринку заморожених десертів. Визначено портрет потенційного споживача заморожених десертів. Надано рекомендації щодо оптимізації асортименту та якості продукції АТ «Житомирський маслозавод».Документ Розвиток власних торгових марок у сфері торгівлі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Михайленко Єлизавета ІванівнаДокумент Дослідження якості і асортименту хлібобулочних виробів та організація їх продажу у магазині(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Лошкарьов Євген ІгоровичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти формування асортименту та якості хлібобулочних виробів, проведено аналіз ринку хліба та хлібобулочних виробів в Україні, визначено тенденції розвитку. Проведено дослідження якості хлібобулочних виробів вітчизняних виробників. Проаналізовано асортимент магазину за основними показниками. Запропоновано комплекс заходів щодо оптимізації організації продажу хлібобулочних виробів в досліджуваному магазині.Документ Товарознавча оцінка м'ясних напівфабрикатів та сегментування їх споживачів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Локоть Кирил ВадимовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості м'ясних напівфабрикатів. Досліджено м’ясні напівфабрикати: стан та тенденції ринку. Вивчено класифікацію та вимоги для якості м’ясних напівфабрикатів. Проведено дослідження якості та асортименту м’ясних напівфабрикатів в ТОВ «Сільпо-Фуд». Проаналізовано діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Проведено дослідження асортименту в ТОВ “Сільпо-Фуд”. Наведена товарознавча оцінка якості м’ясних напівфабрикатів в ТОВ «Сільпо-Фуд». Досліджено процес формування попиту на м’ясні напівфабрикати в ТОВ “Сільпо-Фуд”. Наведено порядок вивчення попиту на підприємствах роздрібної торгівлі. Проведено сегментування споживачів м'ясних напівфабрикатів в ТОВ “Сільпо-Фуд”.Документ Дослідження якості та асортименту рибних товарів на торговельному підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Куляба Костянтин АнатолійовичУ роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти щодо класифікації, харчовій цінності, асортименту та якості рибних товарів. Досліджено сучасний стан та основні тенденції ринку риби та рибної продукції в Україні. Надано SWOT-аналіз рибного магазину. Проведено дослідження якості рибних консервів (сардин натуральних з додаванням олії) за органолептичними та фізико-хімічними показниками на торговельному підприємстві. Проведено АВС- і XYZ-аналіз асортименту рибного магазину. За результатами сумісного АВС-XYZ-аналізу асортименту товарів в рибному магазині надані рекомендації щодо його вдосконалення.Документ Формування товарного портфеля на підприємстві роздрібної торгівлі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Корінь Дмитро АндрійовичПроведено дослідження процесу формування товарного портфеля на прикладі ТОВ "СІЛЬПО-ФУД". Розглянуто теоретичні основи, які лежать в основі формування товарного асортименту у сучасному мережевому ритейлі, а також проведено аналіз наявного асортименту товарів в мережі ТОВ "СІЛЬПО-ФУД". Особлива увага приділяється визначенню напрямів оптимізації товарного портфеля з урахуванням потреб споживачів та особливостей ринкового середовища. Результати цього дослідження можуть бути корисними для розвитку ефективних стратегій управління товарним асортиментом в мережевому ритейлі.Документ Особливості організації діяльності мережевих торговельних підприємств(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Конкін Мирон ДмитровичУ роботі розглянуто роль конкурентних переваг в системі конкурентоспроможності підприємства, досліджено методики аналізу конкурентних переваг торговельного підприємства та вплив управлінських технологій на їх рівень. Наведено організаційно-економічну характеристику ТОВ «РУШ», визначено його основних конкурентів, проведено оцінювання конкурентних переваг дослідного підприємства, розкрито механізм впливу управлінських технологій на конкурентні переваги ТОВ «РУШ». Запропоновано шляхи удосконалення управлінських технологій для ТОВ «РУШ» та економічно їх обґрунтовано .Документ Організація дистрибуції моторних олив в регіоні(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Коломоєць Єгор ОлеговичУ кваліфікаційній роботі проаналізовані теоретичні основи класифікації моторних олив. Зроблено огляд якісних характеристик моторних олив згідно з діючими міжнародними стандартами. Проаналізовано місткість Українського ринку моторних олив та конкурентне середовище. Визначено передумови для організації дистрибуції нової торгової марки в регіоні. Запропоновано варіант бізнес плану дистрибуції та надано рекомендації його ефективного впровадження. За результатами дослідження сформульовано висновки.