2024 Бакалаври (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2024 Бакалаври (Підприємництво, торгівля та біржова діяльність) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 78
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування асортименту та перевірка якості турецького чаю(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024) Доган Махмут ЕнверВ першому розділі вивчено ринок чаю: стан та перспективи розвитку ринку чаю. Наведено класифікація та характеристика асортименту чаю. Вивчено вимоги до якості чаю. В другому розділі досліджено діяльність магазину «Чайна лавка» ФОП „Ярошенко О.В.” Проведено товарознавчу оцінку якості турецького чаю, що реалізуються в магазині ФОП „Ярошенко О.В.” Проаналізовано асортименту чаю, що реалізуються в магазині ФОП „Ярошенко О.В.” Розраховано АВС-аналіз асортименту чаю в магазині «Чайна лавка» ФОП «Ярошенко О.В.».Документ Дослідження якості і асортименту пральних машин в спеціалізованому магазині(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Задорожна Анастасія РоманівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості пральних машин. Представлено класифікацію та показники якості пральних машин. Вивчено асортимент пральних машин та їх показники. Систематизовано методичні підходи до оцінки якості пральних машин. Досліджено структуру асортименту та якість пральних машин магазину «Фокстрот». Подано організаційно-економічну характеристику діяльності магазину. Проведено аналіз структури асортименту побутової техніки. Наведено порівняльну характеристику якості пральних машин. Розглянуто напрями покращення асортименту магазину «Фокстрот». Досліджено стан і тенденції ринку побутової техніки. Розраховано асортимент пральних машин магазину «Фокстрот» за широтою, глибиною, насиченістю, повнотою і стійкістю. Визначено портрет потенційного споживача пральних машин.Документ Особливості організації Інтернет-торгівлі музичними інструментами(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Кітсіос МаксімСпочатку дослідження було розглянуто теоретичні аспекти формування асортименту музичних інструментів в онлайн магазині thomann.de, а саме: представлено розвиток підприємства, переваги Інтернет-торгівлі та особливості формування асортименту музичних інструментів на прикладі електричних гітар. В другому розділі було проаналізовано організацію торгівлі на базовому підприємстві Thomann.de. Наведено структуру та навігацію по сайту Інтернет-магазину, проілюстровано процес оформлення замовлення, відбору товару його оплати та доставки. У третьому розділі роботи сфокусована увага на маркетинговій стратегії онлайн магазину Thomann.de, наведено приклади управління клієнтським досвідом та надані пропозиції щодо покращення якості обслуговування покупців музичних інструментів.Документ Дослідження якості гумових виробів та формування попиту на них(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Вороненко Юлія ОлександрівнаУ роботі представлено теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості гумових виробів. Розглянуто показники якості гумових виробів. Вивчено асортимент гумових виробів та його класифікацію. Досліджено економічну сутність компаній, що виготовляють гумові вироби, як вагомої частини світової економіки. Досліджено асортимент та якість гумових виробів ТОВ «MedPack». Подано організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ «MedPack». Розглянуто асортимент гумових виробів ТОВ «MedPack». Проведено дослідження якості гумових виробів, які виготовляє та реалізує ТОВ «MedPack». Розглянуто шляхи формування попиту на гумові вироби, які виготовляє ТОВ «MedPack». Проведено аналіз стану та тенденцій ринку гумових виробів. Досліджено асортимент гумових виробів ТОВ «MedPack» за широтою, глибиною, насиченістю, повнотою та стійкістю. Визначено портрет потенційного споживача гумових виробів.Документ Підприємницькі аспекти функціонування репетиторського центру(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Білобородько Маргарита ВолодимирівнаКваліфікаційна робота присвячена аналізу підприємницьких аспектів функціонування репетиторського центру «Логос». В роботі досліджуються ключові фактори успіху та виклики, з якими стикається центр у своїй діяльності. Аналізуються організаційна структура центру, його основні види діяльності, стратегії залучення та утримання клієнтів. Особлива увага приділяється оцінці ефективності наданих послуг, використанню сучасних та інноваційних технологій у навчанні. В роботі розглядаються також фінансові аспекти діяльності центру, включаючи аналіз доходів і витрат, ціноутворення та фінансове планування. На основі проведеного дослідження формулюються рекомендації щодо покращення діяльності репетиторського центру «Логос».Документ Стратегії використання реклами як інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємств у сфері розваг(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Кряж Олена ВікторівнаУ випускній кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти використання маркетингових комунікацій для підвищення ефективності рекламної діяльності кінотеатру Кінобокс у місті Дніпро. Проведено аналіз існуючих рекламних кампаній, розроблено новий контент-план та медіаплан, а також запропоновано додаткові заходи, такі як співпраця з інфлюенсерами. Розраховано прогноз ефективності запропонованих заходів та визначено основні показники для оцінки їх результативності. Робота містить практичні рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності та підвищення конкурентоспроможності кінотеатру.Документ Активізація продажів туристичного спорядження на торговельному підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Авезов Данило СергійовичУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та продажів туристичного спорядження. Проаналізовано стан і тенденції ринку досліджуваної групи, розглянуті сучасні методи її продажів. Досліджено діяльність торговельного підприємства «Колекція Пригод» та його асортиментний ряд. Проведено оцінку якості туристичного спорядження на прикладі наметів різних виробників. Проаналізовано маркетингову програму просування асортименту торговельного підприємства, надано пропозиції щодо активізації продажів туристичного спорядження в сучасних конкурентних умовах за рахунок інструментів маркетингу.Документ Оптимізація товарного асортименту на підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Мягких Маргарита АндріївнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти формування товарного асортименту. Представлено поняття та класифікацію товарного асортименту. Вивчено фактори, що впливають на формування асортименту, та стратегії його оптимізації. Систематизовано методичні підходи до оптимізації асортименту товарів. Досліджено структуру товарного асортименту ФОП Скачко І.Ю. Подано організаційно-економічну характеристику діяльності ФОП. Проведено аналіз поточного стану товарного асортименту ФОП Скачко І.Ю. Наведено методи оцінки асортиментної політики підприємства. Розглянуто напрями покращення товарного асортименту ФОП Скачко І.Ю. Досліджено асортиментний портфель підприємства. Проведено сегментування споживачів та визначено портрет потенційного покупця. Запропоновано рекомендації щодо покращення управління асортиментом.Документ Активізація продажів шоколадних виробів за результатами дослідження їх асортименту та якості(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Курілех Анастасія ПавлівнаРозглянуто теоретичні основи дослідження асортименту і якості шоколадних виробів. Наведена класифікація та характеристика асортименту шоколадних виробів та шоколадних цукерок. Вивчено вимоги до якості шоколадних цукерок та умови їх зберігання. Наведено характеристику діяльності магазину № 121 ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД». Проведено товарознавчу характеристику якості шоколадних цукерок за органолептичними та фізико-хімічні показники якості шоколадних цукерок, що реалізується в магазині 121 ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» магазині 121. Досліджено ринок та асортимент шоколадних виробів. Вивчено стан та тенденції розвитку ринку шоколадних цукерок в Україні. Проведено сегментування споживачів та визначення портрету потенційного споживача шоколадних цукерок. Досліджено асортимент шоколадних цукерок, що реалізується в ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД».Документ Дослідження асортименту та якості кондитерських виробів різних виробників на торговельному підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Луніна Владіслава ЄвгенівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження асортименту та якості кондитерських виробів. Представлено класифікацію та показники якості кондитерських виробів. Вивчено асортимент кондитерських виробів та його показники. Систематизовано методичні підходи до оцінки якості кондитерських виробів. Досліджено структуру асортименту та якість кондитерських виробів ФОП Кєндиш Володимир Антонович. Подано організаційно-економічну характеристику діяльності ФОП. Проведено аналіз структури асортименту кондитерських виробів. Наведено порівняльну характеристику якості кондитерських виробів різних виробників. Розглянуто напрями покращення асортименту ФОП Кєндиш Володимир Антонович. Досліджено стан і тенденції ринку кондитерських виробів. Розраховано асортимент кондитерських виробів ФОП Кєндиш Володимир Антонович за широтою, глибиною, насиченістю, повнотою і стійкістю. Визначено портрет потенційного споживача кондитерських виробів.Документ Товарознавча характеристика ковбасних виробів та їх позиціонування на ринку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Комова Єлизавета ЄвгеніївнаУ роботі розглянуто теоретичні основи формування характеристики якості, асортименту ковбасних виробів та позиціонування на ринку продовольчих товарів. Представлено класифікацію та асортимент ковбасних виробів. Вивчено вимоги до якості. Надана сегментація ринку та позиціонування товарів. Досліджено якість та асортимент ковбасних виробів у мережі супермаркетів ТОВ “АТБ-маркет”. Подано організаційно-економічну характеристику діяльності ТОВ “АТБ-маркет”. Розраховано асортимент ковбасних виробів в магазині “Продукти №41” ТОВ “АТБ-маркет” за повнотою , глибиною, широтою, новизною, стійкістю та раціональністю асортименту. Проведено формування структури асортименту сиров'ялених ковбасних виробів. Досліджена якість сиров'яленої ковбаси різних виробників, що реалізується в магазині “Продукти № 41” ТОВ “АТБ-маркет”. Розглянуто напрями покращення асортименту та позиціонування ковбасних виробів в мережі супермаркетів “АТБ”. Досліджено портрет споживача щодо якості ковбасних виробів. Розроблено рекомендації, що спрямовані на вдосконаленні асортименту ковбасних виробів для магазину “Продукти № 41” ТОВ “АТБ-маркет”.Документ Дослідження асортименту зернових культур та шляхів його розширення(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Шкода Олена ДмитрівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження аналізу та асортименту зернових культур. Проаналізовано стан і тенденції ринку зернових культур. Наведено методи аналізу та розширення асортименту зернових культур. Досліджено організаційно-економічну характеристику діяльності ФГ "Сулій". Проаналізовано асортимент зернових культур ФГ "Сулій", де проводилося дослідження. Здійснено аналіз та якість зернових культур, які реалізує ФГ "Сулій". Розглянуто стан і тенденції ринку зернових культур. Розроблено рекомендації щодо розширення асортименту зернових культур ФГ "Сулій". Компанії запропоновано впровадження таких одиниць як жито, тютюн, овес.Документ Формування реалізованого попиту на меблі в роздрібній мережі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Разумний Кирило АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі розкриваються аспекти формування реалізованого попиту на меблі в роздрібній мережі Розглянуто класифікацію й показники якості меблів. Систематизовано види, особливості та методи формування попиту на меблі. Досліджено асортимент меблів в мережевому ритейлі. Проведено перевірку якості меблів на підприємстві. Визначено напрями формування попиту на меблі. Досліджено стан та проблеми розвитку ринку меблів. Проведено сегментування споживачів меблів в роздрібній мережі. Визначено напрями формування попиту на меблі за структуруванням асортименту на підставі АБС-аналізу.Документ Дослідження особливостей продажу парфумерних виробів за їх асортиментом та якістю(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Носенко Анастасія ІванівнаУ роботі розглянуто теоретичні аспекти формування якості та асортименту парфумерних товарів. Досліджено стан ринку парфумерних товарів. Представлено класифікацію та характеристику асортименту парфумерних товарів. Наведено чинники, що формують якість та асортимент парфумерних товарів. Надано порівняльну характеристику якості та асортименту парфумерних товарів. Описано об’єкт та методи дослідження. Наведено порівняльну характеристику якості парфумерних товарів різних виробників. Досліджено структуру асортименту парфумерних товарів в магазинах EVA. Розглянуто особливості продажу парфумерних товарів на прикладі магазинів EVA. Досліджено динаміку продажів та споживацькі уподобання клієнтів. Охарактеризовано маркетингову програму просування парфумерних товарів в мережі магазинів EVA.Документ Товарознавча оцінка твердих сирів та сегментування їх споживачів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Постольник Родіон АртуровичРобота присвячена теоретичним та практичним аспектам товарознавчої оцінки твердих сирів, зокрема дослідженню їх якості та споживчих переваг у мережі супермаркетів VARUS. У першому розділі розглянуто теоретичні основи товарознавчої оцінки твердих сирів. Описано класифікацію та характеристику сирів, зокрема ідентифікацію твердих сирів. Висвітлено основні характеристики та показники якості твердих сирів, а також методи їх товарознавчої оцінки. Другий розділ присвячений дослідженню якості твердих сирів на базі мережі супермаркетів VARUS та сегментуванню їх споживачів. Наведено характеристику мережі супермаркетів VARUS як об'єкта дослідження. Проведено товарознавчу оцінку якості твердих сирів у цій мережі та здійснено сегментування споживачів твердих сирів на основі їхніх переваг та поведінки. У третьому розділі розроблено рекомендації для мережі супермаркетів VARUS щодо покращення якості твердих сирів та маркетингових стратегій. Запропоновано рекомендації щодо підвищення якості твердих сирів та розроблено стратегії маркетингових комунікацій для різних сегментів споживачів.Документ Удосконалення системи продажів непродовольчих товарів у вітчизняному ритейлі.(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Несторук Єгор ВасильовичКваліфікаційна робота присвячена удосконаленню системи продажів непродовольчих товарів у вітчизняному ритейлі В роботі досліджується динаміка роздрібного товарообороту за товарними групами. Розглянуто класифікацію та характеристику асортименту взуття й показники його якості. Аналізуються організаційно-економічна характеристика діяльності підприємства, система продажів непродовольчих товарів у вітчизняному ритейлі. Досліджено асортимент жіночого модельного взуття та перевірено його якість. Визначено сегменти споживачів взуття та визначено потенційний портрет споживачів. Досліджено організацію торгово-технологічного процесу.Документ Розробка бізнес-плану організації крафтового виробництва твердого мила(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Махоня Мар’яна ЮріївнаУ роботі розглянуто сучасні тенденції, попит на органічні та екологічно чисті продукти, а також конкурентне середовище. Створено детальний бізнес-план для організації крафтового виробництва твердого мила, включаючи фінансові прогнози, витрати на виробництво, цінову політику, аналіз прибутковості та рентабельності. Описано процес виготовлення твердого мила з використанням натуральних інгредієнтів, технічне оснащення виробництва, стандарти якості та дотримання технологічних вимог. Розроблено стратегію просування продукції, визначено цільову аудиторію, обрано ефективні канали збуту, включаючи використання соціальних медіа, контент-маркетинг, SEO та інфлюенсерський маркетинг. Проведено оцінку фінансових показників бізнесу, включаючи аналіз витрат, доходів, грошових потоків, а також розрахунок точки беззбитковості. Розроблено рекомендації щодо розширення асортименту, впровадження нових продуктів та покращення бізнес-процесів для забезпечення стійкого розвитку підприємства.Документ Організація роботи internet-магазину(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Головко Максим СергійовичКваліфікаційна робота присвячена організації інтернет-магазину. У ній досліджується динаміка роздрібного товарообороту за різними товарними категоріями, зокрема, класифікація, асортимент та якість продукції. Аналізуються організаційно-економічні аспекти діяльності інтернет-магазину, система продажів непродовольчих товарів в українському ритейлі, та управління асортиментом. Особливу увагу приділено вивченню споживчих сегментів та розробці портрету потенційного клієнта, що допомагає ефективно здійснювати маркетингові стратегії. Також досліджено організацію торгово-технологічного процесу, включаючи логістику, управління запасами, обробку замовлень та систему обслуговування клієнтів, що є ключовими для оптимізації роботи інтернет-магазину.Документ Організація збуту косметичних товарів підприємством оптової торгівлі(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Д’яченко Любомир АнатолійовичКваліфікаційна робота присвячена аналізу підприємницьких аспектів функціонування ТОВ «ТД «ОТК-ДНІПРО». У роботі досліджуються ключові фактори успіху та виклики, з якими стикається компанія у своїй діяльності. Аналізуються організаційна структура компанії, її основні види діяльності, стратегії залучення та утримання клієнтів. Розглядаються також фінансові аспекти діяльності компанії, включаючи аналіз доходів і витрат, ціноутворення та фінансове планування. У роботі вивчається використання сучасних та інноваційних технологій для покращення логістики та співпраці з магазинами-партнерами. На основі проведеного дослідження формулюються рекомендації щодо вдосконалення діяльності ТОВ «ТД «ОТК-ДНІПРО» та підвищення його конкурентоспроможності на ринку.Документ Дослідження якості та асортименту телевізорів на торговельному підприємстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2024-06) Гарагашев Еміль НаміковичУ роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти якості телевізорів. Досліджено стан та тенденції розвитку ринку телевізорів в Україні. Систематизовано класифікацію досліджуваних товарів та чинники, що впливають на їх асортимент і якість Проведено дослідження якості телевізорів за допомогою диференційного методу, що дозволило виявити найбільш якісну модель. Проведено аналіз асортименту ABC та XYZ і на його основі сформульовані рекомендації щодо формування асортиментного портфелю магазину.