Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1430
Назва: ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ОДИН ІЗ ТРЕНДІВ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Автори: Волкова, Наталія Павлівна
Ключові слова: гейміфікація, сучасна освіта, освіта, вища школа
Дата публікації: 22-бер-2018
Видавництво: Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2018.
Серія/номер: Сучасна вища освіта: проблеми та перспективи: VІ Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і науковців: тези доповідей;228 с. – C. 33-351.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1430
ISBN: 978-966-434-413-2
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волкова тези 2018.doc40.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.