Поняття гейміфікації та її роль у маркетингу.
Вантажиться...
Файли
Дата
2018
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
Інформаційно-комунікаційна інфраструктура маркетингових відносин, що виникають між компаніями,
співробітниками і споживачами, все більше стає частиною глобальної соціально-технологічної моделі інформаційного суспільства, що, у свою чергу,
приводить до віртуалізації соціальних і ділових зв’язків. Особистісний розвиток інформаційно-комунікаційної інфраструктури маркетингу відносин
приводить до підвищення якості особистих контактів між компанією та споживачами за рахунок залучення в процес взаємодії широких аудиторій, перетворюючи їх на більш відкриті.
Опис
Розкрито поняття та особливості гейміфікації як інструмента підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств. Розглянуто історичні аспекти виникнення
і розвитку гейміфікації. Систематизовано фактори, що стимулюють проникнення ігрових методів у маркетинг. Наведено ключові завдання гейміфікації в маркетингу. Розглянуто підходи до застосування гейміфікації в бізнесі. Обґрунтовано необхідність використання гейміфікації в мобільному маркетингу для підвищення лояльності клієнтів.
Наведено основні етапи впровадження гейміфікації та обґрунтовано умови, що сприятимуть позитивному результату від використання гейміфікації в маркетингу.
Ключові слова
гейміфікація, мобільні додатки, мобільний маркетинг.