Поняття гейміфікації та її роль у маркетингу.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Інформаційно-комунікаційна інфраструктура маркетингових відносин, що виникають між компаніями, співробітниками і споживачами, все більше стає частиною глобальної соціально-технологічної моделі інформаційного суспільства, що, у свою чергу, приводить до віртуалізації соціальних і ділових зв’язків. Особистісний розвиток інформаційно-комунікаційної інфраструктури маркетингу відносин приводить до підвищення якості особистих контактів між компанією та споживачами за рахунок залучення в процес взаємодії широких аудиторій, перетворюючи їх на більш відкриті.

Опис

Розкрито поняття та особливості гейміфікації як інструмента підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств. Розглянуто історичні аспекти виникнення і розвитку гейміфікації. Систематизовано фактори, що стимулюють проникнення ігрових методів у маркетинг. Наведено ключові завдання гейміфікації в маркетингу. Розглянуто підходи до застосування гейміфікації в бізнесі. Обґрунтовано необхідність використання гейміфікації в мобільному маркетингу для підвищення лояльності клієнтів. Наведено основні етапи впровадження гейміфікації та обґрунтовано умови, що сприятимуть позитивному результату від використання гейміфікації в маркетингу.

Ключові слова

гейміфікація, мобільні додатки, мобільний маркетинг.

Бібліографічний опис