Компаративний аналіз культурологічних характеристик як метод удосконалення системи мотивації персоналу в туристичних компаніях України.
Вантажиться...
Файли
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
У статті розглядається питання удосконалення мотивації персоналу туристичних компаній
України за допомогою компаративного аналізу культурологічних характеристик. Проаналізовано
системи мотивації в Японії та США з визначенням ефективних компонентів їхніх систем мотивації, які відповідають спільним з Україною культурологічним рисам, на основі моделей, запропонованих Г. Хофстеде та Е. Холлом, для застосування в українських туристичних компаніях.
Опис
Туризм має
високий потенціал розвитку та відіграє
значну роль у світовій економіці та в економіці України, причому обсяги туристичних потоків в Україні поступово зростали
в останні декілька років [11], що дає підстави сподіватися на подальший розвиток
галузі туризму в Україні. У рейтингу за індексом конкурентоспроможності туризму
(Travel & Tourism Competitiveness Index
(TTCI) Україна в 2017 р. посіла 88-ме місце зі 136 країн світу, демонструючи досить
низький показник 3,5 щодо безпеки, високий показник 6,6 щодо здоров’я та гігієни
й середній показник 4,9 щодо людських
ресурсів та ринку праці [7, с. 11].
Ключові слова
мотивація персоналу, система мотивації, туристична компанія, компаративнийаналіз, культурологічні чинники, культурологічна модель, контекстність культури.