Корпоративне управління та корпоративний менеджмент туристичного підприємства.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

Шляхом аналізу наукової літератури розмежовано поняття «управління» та «менеджмент», «корпоративне управління» та «корпоративний менеджмент». Виявлено, що види менеджменту є спільними в туристичних підприємствах, які мають різні організаційно-правові форми. Зроблено спробу конкретизувати сутність понять управління та менеджменту в галузі туризму з метою їх подальшого вивчення.

Опис

Проаналізовано наукові статті з досліджуваної теми з метою визначення контексту вживання термінів «управління» та «менеджмент». Виявлено, що ряд авторів вивчають питання соціальної відповідальності підприємства (corporate social responsibility), зокрема туристичного, яке впроваджує цілі сталого розвитку в управлінні та менеджменті [2; 12]. Зокрема M. Camilleri [2] підкреслює недостатність досліджень та програм соціально відповідального менеджменту у галузі гостинності та туризму. У подальшому дослідженні автор доводить, що відповідальний туризм спроможний покращити відносини із соціальними та регуляторними зацікавленими сторонами (stakeholders), підвищує ефективні людські ресурси управління, допомагає досягти кращої позиції на ринку, а також забезпечує оперативну ефективність та економію коштів і надає інші переваги [3].

Ключові слова

управління, менеджмент, корпоративне управління, корпоративний менеджмент, туристичне підприємство.

Бібліографічний опис