Міжособистісні відносини як психологічний чинник педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу у вищій школі.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У статті обґрунтовано міжособистісні відносини як психологічний чинник ефективної організації педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу у вищій школі, розкрито сутність понять «педагогічна взаємодія», «міжособистісні відносини», висвітлено особливості міжособистісних відносин, які складаються між основними учасниками (викладач, студенти) педагогічної взаємодії.

Опис

Ускладнення вимог суспільства до професійної підготовки майбутніх педагогів потребує коригування освітнього процесу на демократичних засадах. Проте практика засвідчує, що в освітніх закладах ще досить поширені прояви інформативно-описового характеру навчання, що породжує протиріччя між об’єктивними потребами гуманізації освітнього процесу на основі осмислення його сутності як суб’єкт-суб’єктної взаємодії та існуючими підходами в його організації. Необхідність розв’язання означеного протиріччя постає одним з актуальних завдань вищої школи, що потребує зміни характеру навчання в напрямі переходу від педагогічного впливу до формування міжособистісних відносин як домінуючого психологічного чинника педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу.

Ключові слова

міжособистісні відносини, психологічний чинник, педагогічна взаємодія, суб’єкт освітнього процесу.

Бібліографічний опис