Методологічні підходи у формуванні готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури.
Вантажиться...
Файли
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
У статті розглянуто методологічні підходи до формування готовності майбутнього керівника
загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури, а саме
системний, студентоцентрований, особистісно-діяльнісний, аксіологічний, акмеологічний і синергетичний. Доведено, що реалізація системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури відбувається згідно з означеними підходами, основні положення яких дозволяють оптимально вибудувати стратегію
досягнення наукової мети
Опис
Сучасний етап розвитку освіти вимагає оновлення змісту
професійної підготовки майбутніх керівників закладів освіти, в тому числі загальноосвітніх навчальних закладів (далі – ЗНЗ), у напрямі формування їх готовності
до стратегічного управління в умовах магістратури. Процес формування готовності майбутнього керівника ЗНЗ до стратегічного управління в умовах магістратури ми розглядаємо як
цілісну систему, яка відображає об’єктивні тенденції розвитку вищої освіти, закономірності
розвитку галузі професійної діяльності, місця і ролі спеціаліста в ній, перелік функцій, до виконання яких він готується у процесі навчання в системі професійної підготовки, основні вимоги до змісту знань та умінь, необхідних для успішного виконання професійних обов’язків, а
також для подальшого розвитку професійно важливих та особистісних якостей.
Теоретико-методичною основою процесу формування готовності майбутнього керівника ЗНЗ до стратегічного управління в умовах магістратури є сукупність методологічних підходів,
оскільки досліджуване педагогічне явище через свою складність не повинно вивчатися з однієї
точки зору.
Ключові слова
готовність, стратегічне управління, підготовка майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу, методологічні підходи.