Cоціальне здоров’я студентів у контексті розвитку волонтерства
Вантажиться...
Файли
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
У статті досліджено сутність понять «соціальне здоров’я», «соціальне благополуччя», «психологічне благополуччя». Здійснено узагальнення наукових поглядів на поняття «волонтерство» у контексті здорового соціального середовища та активної діяльності студентської молоді. Сформовано авторський погляд на трактування поняття «волонтерська діяльність» студентів у позанавчальний час.
Доведено важливість формування здоров’ятворчої оздоровчої парадигми під час навчання студентів у вищому навчальному закладі.
Опис
Кожен із нас є учасником складного і безперервного процесу соціального відтворення поколінь. Зрозуміло, що біологічна сутність людей
залишається в усі часи принципово незмінною, у тому числі й функція біологічного репродукування, а соціальна – змінюється в міру розвитку цивілізацій, спадково сприймається і передається від покоління до покоління. Соціальність особистості може бути представлена інтеграцією (єдністю та взаємодоповненням) таких аспектів як: усвідомлення себе членом суспільства, суб’єктом взаємодії з ним, з іншими людьми, з колективами; свідомого виконання норм соціального буття, прийнятих цим суспільством; здатності докласти особистих
зусиль для приєднання до соціальних цінностей як для засвоєння, так і для створення; реалізація пізнавальної, трудової, сімейної, дозвіллєвої функцій на засадах гуманізму й духовності.
А ще можна сказати стосовно нашого предмета дослідження, що соціальність – це культура
мислення і культура почуттів, культура духовного життя і культура поведінки людини. Саме
ця характеристика робить людину Людиною. Освіта Людини є результатом її соціального відтворення – і є творенням і самотворенням її соціальності [1, с. 4].
Ключові слова
соціальне здоров’я, студенти, волонтерство, волонтери, волонтерська робота, здоровий спосіб життя, виховання, цінності, психологічне, соціальне, біологічне благополуччя, здоров’ятворча оздоровча парадигма, ґаджетозалежність.