Можливості інформаційно-комунікативних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх художників сакрального живопису
Вантажиться...
Файли
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
У статті здійснено спробу на основі аналізу можливостей інформаційно-комунікаційних технологій обґрунтувати необхідність їх впровадження у професійну підготовку майбутніх художників сакрального живопису. Розкрито напрями використання інформаційно-комунікаційних технологій як
інструменту навчання, засобу інформаційної підтримки навчання та інструменту професійної діяльності. Подано визначення поняття «професійна компетентність художника сакрального живопису», її
складових та структури. Наведено можливості інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійної компетентності майбутніх художників сакрального живопису за критеріями для оцінки рівня її сформованості.
Опис
Однією з інноваційних технологій навчання є інформаційно-комунікаційні технології. Інноваційні інформаційно-комунікаційні технології навчання – оригінальні технології (методи, засоби, способи) створення, передавання і збереження навчальних матеріалів, інформаційні ресурси освітнього призначення,
а також способи і новаторські методи їх застосування для організації та супроводу навчального процесу (традиційного, електронного, дистанційного, мобільного) за допомогою телекомунікаційного зв’язку, комп’ютерних і комунікаційних засобів, що цілеспрямовано, систематично й послідовно впроваджуються в педагогічну практику з метою підвищення якості освіти та для забезпечення високої ефективності й інформатизації освітнього процесу [1; 2]. Досліджуючи доробки науковців, можна констатувати, що наразі увага приділяється використанню інформаційно-комунікаційних технологій в основному при підготовці художниківдизайнерів, художників-модельєрів, художників-педагогів. Але, на нашу думку, можливості ІКТ можна використовувати і при підготовці художників сакрального живопису. Відповідно, варто звернути особливу увагу на це питання.
Ключові слова
художник сакрального живопису, інформаційно-комунікаційні технології, професійна компетентність, інформаційна компетентність.