Самопізнання як детермінанта професійного самовдосконалення майбутнього вчителя
Вантажиться...
Файли
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
У статті проаналізовано науково-теоретичне підґрунтя проблеми самопізнання як детермінанти професійного самовдосконалення майбутнього вчителя, акцентовано увагу на взаємозв’язку в
структурі самопізнання гностичного і емоційного компонентів, подано характеристику його компонентів.
Опис
Особистісно-професійний розвиток студентів у вищих навчальних закладах залежить від тих сенсів і цінностей, які вони знаходять у майбутній педагогічній діяльності. Усвідомлення сутності педагогічної професії, позитивне ставлення до неї, наповнення її особистісним сенсом, адекватне співвіднесення
себе з конкретними професійними вимогами відіграє вирішальну роль у професійному самовдосконаленні, яке спрямоване на роботу особи над собою і залежить від її здатності пізнавати себе як суб’єкта майбутньої професійної діяльності. Проте частина студентів не завжди може виділити та узагальнити особистісні якості і дати їм адекватну об’єктивну оцінку. Тому ефективність професійного самовдосконалення потребує постійного самопізнання
Ключові слова
самопізнання, професійне самовдосконалення, самосвідомість, самооцінка, особистісна рефлексія, компоненти самопізнання.