Удосконалення професійно-педагогічної компетентності тренерів-викладачів у процесі підвищення кваліфікації засобами формальної і неформальної освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
Статтю присвячено розкриттю нових аспектів удосконалення професійно-педагогічної компетентності тренерів-викладачів. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови удосконалення професійно-педагогічної компетентності тренерів-викладачів у процесі підвищення кваліфікації засобами формальної та неформальної освіти. Автором акцентовано увагу на критеріях перебудови системи підвищення кваліфікації тренерів-викладачів.
Опис
У світі спостерігається «справжнє розмаїття локальних цілей суспільства, які весь час перебувають у процесі переоцінки щодо їх набору, ієрархії й домінування. Іноді деякі з них набувають значної ваги» [1, с. 62].
Це можна віднести до проблеми людства щодо здоровʼязбереження, а прогноз для нашої
держави щодо здоров’язбереження нації також є тривожним.
Науковці відзначають [2], що на сьогодні здоров’я людини залежить багато в чому від
знань. Україна потребує педагогічної спільноти, яка була б підготовлена до впровадження
здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. Науковці і політики єдині в тому,
що підготовка майбутніх педагогів різних напрямів до застосування здоров’язбережувальних
технологій у професійній діяльності має здійснюватися цілеспрямовано з урахуванням специфіки їх практичної, зокрема тренерської, викладацької діяльності.
Ключові слова
професійно-педагогічна компетентність, тренери-викладачі,організаційнопедагогічні умови, засоби формальної і неформальної освіти.