2020-2021 н.р.

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Документ
    Альона Павлівна
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шевцова
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти. Зроблені висновки щодо сутності, структури та педагогічних умов для формування самооцінки у студентів. Перший розділ присвячено вивченню концептуальних аспектів й стратегічних завдань з формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти; характеристиці компонентів, критеріїв, показників і рівнів формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти; педагогічних умов формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти. У другому розділі здійснено експериментальну перевірку педагогічних умов формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти, визначено педагогічні умови формування самооцінки у студентів різних вікових категорій в умовах закладу вищої освіти, висвітлено процес організації і проведення констатувального, формувального та контрольного етапів педагогічного експерименту, узагальнено результати дослідження
  • Документ
    Підготовка майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Туранська, Аліна Григорівна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі підготовки майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку. Перший розділ присвячено вивченню концептуальних аспектів й стратегічних завдань підготовки вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку; сутності поняття «формування доброзичливості»; характеристиці компонентів, критеріїв, показників і рівнів готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку; педагогічних умов формування готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку. У другому розділі здійснено експериментальну вивчення готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку, визначено організаційно-методичні аспекти та характеристика рівнів готовності майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку, у процесі фахової підготовки, висвітлено вплив чинників підготовки вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку У третьому розділі розглянуто організацію підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку. Обґрунтування моделі підготовки майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку. Методика формувального експерименту. Оцінка ефективності моделі підготовки майбутніх вихователів до формування доброзичливості у дітей старшого дошкільного віку
  • Документ
    Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти засобами інтерактивного навчання
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Порощай, Денис Ігорович
    Досліджено формування іншомовної комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти. Охарактеризовано сутність компетентнісного підходу та комунікативної компетентності в освіті. Визначено психолого- педагогічні особливості студентської аудиторії. Проаналізовано особливості формування іношомовної комунікативної компетентності студентів засобами інтерактивних технологій. На підставі аналізу наукових джерел виявлено основні критерії дослідження формування іншомовної комунікативної компетентності студентів. Розроблено комунікативну методику та експериментально досліджено ефективність її імплементації у освітній процес
  • Документ
    Формування професійного інтересу до педагогічної діяльності студентів закладів вищої освіти
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Пасічник, Дарія Дмитрівна
    У роботі узагальнюється теоретичний і експериментальний матеріал по темі дослідження і уточнити поняття «професійний інтерес студентів до педагогічної діяльності», виявлено специфіку змісту і структурні компоненти професійного інтересу до педагогічної діяльності, розроблено і науково обґрунтовано дидактичну систему поетапного формування професійного інтересу до педагогічної діяльності у студентів педагогічного факультету, визначено продуктивність дидактичної системи формування професійного інтересу до педагогічної діяльності у студентів
  • Документ
    Педагогічні умови розвитку професійної спрямованості студентів вищих закладів освіти
    (2021) Оганян, Марія Сергіївна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формування професійної спрямованості майбутніх психологів. В першому розділі розглянуто поняття, структуру, показники професійної спрямованості, умови розвитку професійної спрямованості. У другому розділі експериментально перевірено рівень професійної спрямованості. Розглянуті і обґрунтовані результати методологічних досліджень
  • Документ
    Формування професійної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти у процесі вивчення правових дисциплін
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Клімчук, Юлія Олександрівна
    Кваліфікаційна робота присвячена вивченню проблеми формування професійної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти у процесі вивчення правничих дисциплін. Актуальність дослідження обумовлюється низкою невирішених проблем, детермінованих протиріччями, зокрема між: потребою суспільства у висококваліфікованих викладачів закладів вищої освіти, здатних забезпечити співпрацю здобувачів у освітньому процесі, й недостатнім рівнем компетентності студентів щодо до організації суб’єкт-суб’єктної взаємодії; низьким рівнем правової освіти серед викладацького складу та здобувачів вищої освіти; необхідністю вдосконалення підготовки майбутніх у викладачів закладів вищої освіти та недостатнім навчально-методичним забезпеченням цього процесу. Виявлені протиріччя вказують на необхідність пошуку педагогічних умов та шляхів розв’язання зазначеної проблеми, що зумовило вибір теми наукового дослідження