ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ ВИКЛАДАЧА І ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСВОЄННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ СТУДЕНТАМИ
Вантажиться...
Файли
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет ім. Альфреда Нобеля
Анотація
У статті зосереджено увагу на необхідних професійних та особистісних якостях сучасних викладачів, які необхідні для підготовки високоякісних та конкурентоспроможних фахівців сьогодення. Викладач закладу вищої освіти значною мірою впливає на формування особистості майбутнього фахівця не лише знаннями, але і звичками, переконаннями, ставленням до оточуючих. Слід зазначити, що
емоційна спрямованість викладача є важливим чинником взаємодії в навчально-виховному процесі.
Значну увагу приділено позитивному світосприйняттю особистості, оптимізму, що допомагає підвищити прагнення людини до успіху уникаючи концентрації на невдачах. У роботі роз’яснюється вплив
позитивного та негативного настрою на засвоєння навчального матеріалу студентами. Наводяться
приклади емоційних прийомів, які можна застосовувати на практиці під час викладання різних дисциплін. На думку вчених, інформація має фізіологічно активізувати та емоційно чіпляти студента,
щоб її сприйняти та гарно запам’ятати. Автор зазначає, що під час оцінювання педагогічної майстерності викладача слід звернути увагу: інформаційно-логічну характеристику лекції; активізацію розумової діяльності студента на занятті; емоційний характер лекції; наочність.
Опис
Ключові слова
викладач, студент, особистість, засвоєння навчального матеріалу, емоційні прийоми, структура заняття, дискусія.