Педагогічна практика майбутніх докторів філософії як провідний фактор формування дослідницької компетентності
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Дніпро: Акцент ПП
Анотація
На сучасному етапі постає необхідність модернізації педагогічного процесу в закладі вищої освіти, оскільки традиційні технології навчання вже не дозволяють в повній мірі забезпечити якість підготовки фахівців, які будуть відповідати соціальному замовленню. Особливої актуальності набуває проблема формування дослідницької компетентності в умовах аспірантури.
У статті здійснена спроба визначити роль педагогічної практики в процесі формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії. Виявлено зв’язок основних форм діяльності у процесі професійної підготовки аспірантів з формуванням дослідницьких компетенцій.
У ході понятійного аналізу наукової літератури систематизовано основні підходи науковців до визначення конструкту «педагогічна практика».
Визначено основні підходи до організації педагогічної практики: системний, синергетичний, діяльнісний, андрагогічний, праксеологічний, комплексний.
Доведено, що педагогічна практика майбутніх докторів філософії створює необхідне соціальне середовище, яке стимулює самовдосконалення, саморозвиток та самореалізацію особистості, що є особливо актуальним в умовах радикальних змін соціуму з урахуванням усіх перспектив його розвитку.
Описано основні етапи організації педагогічної практики майбутніх докторів філософії з визначенням основних видів діяльності.
Опис
Ключові слова
педагогічна практика, майбутні доктори філософії, аспірантура, дослідницька компетентність.