Формування попиту споживачів на жіночий одяг в торговельній мережі
Вантажиться...
Дата
2024-01-15
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
Ця дослідницька робота присвячена дослідженню та аналізу процесів формування попиту на жіночий одяг в торговельній мережі Zara. Проведено дослідження ринку жіночого одягу та його сегментів, визначено ключові фактори та тенденції, що впливають на споживчий попит в досліджуваному сегменті. Розглянуто асортимент жіночого одягу в торговельній мережі Zara.
Проведено організаційно-економічний аналіз торговельної мережі, включаючи SWOT-аналіз для визначення конкурентних переваг підприємства. Проведено перевірку якості жіночого одягу, що продається в мережі Zara.
Визначено сегменти споживачів торговельної мережі ZARA за критеріями вибору. Прогнозовано обсяги продажів в сегменті жіночого одягу в торговельній мережі ZARA. Виділено фактори, що визначають величину попиту, для його формування в торговельній мережі ZARA.
Опис
Ключові слова
попит споживачів, жіночий одяг, торговельна мережа Zara, асортимент, якість, стратегії підвищення попиту.