Забезпечення продажу морозива за рахунок покращення його асортименту та якості
Вантажиться...
Дата
2024-01-15
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Алфьреда Нобеля
Анотація
У роботі розглянуто теоретичні аспекти забезпечення продажу морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Для цього було проведено аналіз стану та перспективи розвитку морозива на вітчизняному ринку. А також наведено класифікацію та показники якості морозива. Розглянуто основні способи збільшення обсягів продажів морозива в супермаркетах.
Досліджено структуру асортименту та якості морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Проведено дослідження асортименту наявного в супермаркеті морозива, проаналізовано глибина, широту та повноту асортименту. А також проведено органолептичну оцінку якості обраних зразків морозива.
Наведено шляхи збільшення продажу морозива в супермаркеті ТОВ “АТБ-маркет” в м. Синельникове. Для цього проведено сегментування споживачів в м. Синельникове. Наведено маркетингові методи активації продажу морозива.
Також розглянуто порядок розміщення товару і наведені рекомендації для вдосконалення продажу морозива.
Опис
Ключові слова
морозиво, асортимент, якість, методи, продажі, продукція, мережа супермаркетів, корпорація, товар, АТБ-маркет.