Організація та обслуговування в ресторанах при готелях

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Об’єкт дослідження: організація та обслуговування в ресторані «Panorama Club» при готелі «Дніпро». Предмет дослідження: пошук шляхів удосконалення організації та обслуговування в ресторані «Panorama Club» при готелі «Дніпро». Мета роботи: конкретизація теоретичних та практичних аспектів організації та обслуговуванні в ресторанах при готелях. Одержані висновки та їх новизна: висновки і практичні рекомендації, розроблені на основі результатів дослідження, забезпечать удосконалення обслуговування в ресторані «Panorama Club» при готелі «Дніпро».

Опис

Ключові слова

ресторан, готель, обслуговування, організація, якість, клієнт, оцінка, ефект, підприємство громадського харчування

Бібліографічний опис