Просування туристичних послуг через мережу Інтернет
Вантажиться...
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Об’єкт дослідження: туристичні послуги та їх просування через мережу Інтернет.
Предмет дослідження: процес розробки та здійснення просування туристичних послуг у
мережі Інтернет.
Мета роботи: обґрунтування теоретичних та практичних засад туристичної діяльності в
мережі Інтернет, розробка рекомендацій щодо вдосконалення туристичної діяльності у
Інтернеті.
Одержані висновки та їх новизна: виявлено, що діяльність туристичних підприємств у мережі
Інтернет характеризується активним використанням онлайн- каналів для просування,
зростанням застосування можливостей соціальних мереж та веб- сайтів, як основного
інструменту просування, а також обмеженим залученням рекламних та маркетингових фірм
до процесу рекламування та просування підприємств сфери туризму. Весь цей процес в
основному централізовано керується туристичними фірмами для оптимізації витрат. Було
запропоновано поліпшення в маркетингову діяльність туристичного агентства «Риба Турист»
також відомого під назвою «Риба Андрій».
Результати дослідження можуть бути використані в процесі управління та поліпшення
маркетингової стратегії туристичного підприємства «Риба Турист», зокрема для
удосконалення процесу просування туристичних послуг підприємства у мережі Інтернет.
Дипломна робота: Н с., 5+Н рис., 9+Н табл., Н джерел.
Опис
Ключові слова
просування, маркетинг, туристичні послуги, Інтернет, соціальні мережі, маркетингова стратегія