Планування маркетингової діяльності організації (підприємства)
Вантажиться...
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
В роботі визначено сутність, особливості і складові концепції рекламної компанії. Проведено аналіз ринку та конкурентного середовища Starlight Media.
Здійснено визначення унікальної торговельної пропозиції (УТП) Starlight Media.
Описано розробку стратегії рекламної кампанії Starlight Media. Подано шляхи удосконалення системи прийнятих рішень щодо стратегічного розвитку (на
прикладі сервісу музики) Starlight Media.
Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, ілюстрована 8 таблицями і 13 рисунками, в процесі написання використано 20 літературних джерел.
Опис
Ключові слова
планування, рекламна компанія, продукт, конкурентне середовище, торговельна пропозиція